Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #2 Skrevet 21. mai 2011 Tsk tsk! Vedder på at du ikke hadde takket nei til en god runde i toern med ham
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #3 Skrevet 21. mai 2011 Haha, nå lo jeg godt! Også i toern, da! Nei, tror jeg hadde takket nei til alt annet enn å krangle litt med han!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #4 Skrevet 21. mai 2011 Jeg liker han veldig godt!!! Men, ingen runde i toern her....uansett hvor kjekk en mann måtte være!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #5 Skrevet 21. mai 2011 Han er ingen favoritt og jeg ville ikke hoppet til køys med ham, men kvalm synes jeg ikke han er. Han er egentlig mer en sånn kjip fyr som jeg ikke engang gidder å gjøre meg opp en mening om.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #6 Skrevet 21. mai 2011 Hvorfor ikke en favoritt og gjør han kvalm.. for han hadde et forholdt før han giftet seg?? Det er jo beundringsverdig at han klarer å leve med åååå skrekk hva heter kona hans? Uansett jeg synes hun er dominerende og manipulerende,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå