Gå til innhold

Dere lavkarbo-damer, hva spiser dere til snacks?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant akkurat ut at tørket frukt inneholder 347 kcal pr.100 gr. og det er jo helt uaktuelt!

 

Sitter liksom litt fast i hva jeg kan spise som ikke inneholder altfor mye kalorier, men som ikke er sjokolade e.l

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på lavkarbo teller vi jo ikke kalorier da, men karbohydrater...

men her hjemme koser vi oss med:

bacongull

kjeks(hjemmelaget)

bringebær og krem

kake(hjemmelaget)

sjokolade

sjokoladetrøfler(hjemmelaget)

karameller(hjemmelaget)

og vi har gått ned 25kg på 5mnd :)

Skrevet

du finner masse tips på lavkarbo.no

 

jeg brukte endel ostechips

bacongull som jeg skrapte i sånn smøreost fra tine(den med krydder)

ellers piska krem med litt opphakka sukkerfri sjokolade el lignende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...