Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #1 Skrevet 21. mai 2011 Det er jo noe en ofte får servert i bursdager og på 17 mai feks. Ostekake også og langpannesjokoladekake. Jeg leser at Oreokake er såååååå ut i et annet innlegg,men de overnevnte kakene har ihvertfall jeg fått server mange flere ganger enn oreokaka. Er de også oppbrukt da eller? Jeg liker alle kakene jeg altså, og serverer de gjerne, helt uten at kakemotepolitiet har noe å si
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #2 Skrevet 21. mai 2011 jeg mener oreokaka er litt ut fordi den er så fancy å alle skal lage den, så jeg er blitt lei den rett og slett. har liksom vært en kjempe kake som alle har vært helt tullete etter i det siste. sjokoladelangpannekake, går aldri ut på dato ikke bløtkake heller tror jeg. og nystekte boller er jo bare nydelig.. så når jeg sa at den var ut, så mente jeg vel heller mer at jeg er lei den.. den er veldig mektig men smaker bra, noen ganger så beklager for den. det var kanskej feil sagt!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #3 Skrevet 21. mai 2011 Jeg har inntrykk av at bløtkake er noe de fleste ikke velger om de skal kjøpe kake fra et kakebord. Det er ofte mer arbeid med dem enn de smaker. Det samme gjelder slike tørre fargeløse kaker uten glasur. Ostekake er ikke noen nyhet selv om de over 70 tror det, men de fleste syns det er friskt og lett.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #4 Skrevet 21. mai 2011 det erjo strengt tatt ingen jobb å lage bløtkake da men.. enig i at tørre kaker uten glasur ser lite fristende ut da..
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #6 Skrevet 21. mai 2011 Jeg synes ikke boller og bløtkake er oppbrukt. Synes selv det er godt å variere litt, men stort sett lager jeg noe gjærbakst (boller, kanelboller eller kringle), sjokoladekake, brownies, muffins, rullekake eller verdens beste. Ostekake lager jeg kun når mannen min ber om det (fordi jeg selv ikke liker det), og Oreokake har jeg aldri lagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå