Gå til innhold

Aldri blitt så redd i hele mitt liv :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 9 mnd lå i sengen vår inatt. ( Pappaen skull reise bort, så hun fikk ligge sammen med oss )

Så i morges datt hun ut av sengen, med hode først rekner jeg med.

Å fikk en ganske så stor kul i pannen, sluttet å gråte etter 5 minutter. Men, måtte ringe legevakten jeg...

Fysj, for en følelse. Storgråt kjempe masse etterpå jeg, aldri blitt så redd i hele mitt liv :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne opplevelser er obligatoriski for foreldre. De skjer. Heldigvis er det sjelden det går skikkelig galt. Skal se du får oppleve det flere ganger iløpet av din foreldrekarriere.

Skrevet

Ikke noe kjekt, men som hun over her sa så kommer du nok til å oppleve det flere ganger.

Har skjedd mange ganger her hos oss. Gått bra hver gang :o)

Skrevet

huff.. jeg vet hvordan det føles... jenta mi holdt på å falle ned fra stellebordet da hun var nyfødt! bare et sekund uten oppmerksomhet da jeg bøyde meg ned for å hente en klut.. herregud.. det gikk heldigvis bra, hun fallt ikke.. men jeg ble så redd at jeg grein drit lenge etterpå..

hilsen en førstegangsmor som smertelig fikk erfare at en hånd på stellebordet er nødvendig uansett hvor små barna er..

Skrevet

Hehehe det har skjedd mange ganger her også! De er hardføre, de små søte og slipper vel som oftest unna med skrekken :)

Skrevet

Ja det er ekkelt!! Så bra det gikk bra! De tåler mye, men pass på!

Skrevet

Akkurat det samme skjedde med min på 9 mnd også, for en uke siden. Ut av senga med hodet først, stor kul i panna, gråt ut av en annen verden, og i full fart igjen på lekematta 10 minutter senere, etter litt trøst av pappa :)

De kommer til å slå seg masse mere i tiden framover!

Skrevet

Det der har skjedd hos oss utallige ganger. Snuppa er nå 12 måneder og har ikke tatt noen skade. Hun er flink å passe seg for kanten nå, og klarer selv å komme seg ned fra sofaen. Senga er fortsatt litt høy, men hun krabber ihvertfall aldri over kanten:-) Ble livredd første gangen, men etterhvert har jeg lært å alltid ha dyner/madrass på gulvet rundt senga i tilfelle hun skulle deise ned igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...