MammaSprett Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Skjønner ikke helt vitsen med det anonymforumet... Dvs jeg skjønner jo at enkelte ting har man ikke lyst til å blottlegge for gud og hvermannsen....men det er jo så mye useriøse svar der!!! Sånn som nå er det noen som har svart en lang tråd på en som er bekymret for sin fødende katt! Også er det da noen som svarer med "ertende" svar på dette. Og ikke bare ett svar - men en hel haug!!! De harselerer med folks skrivefeil osv... Kan ikke bare de som synes at innlegget er teit, hoppe videre til neste innlegg? Håper dere som driver denne siden kicker ut de som er useriøse - sånn at man får tiltro til dette forumet!!
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 21. mai 2011 #2 Skrevet 21. mai 2011 Helt enig, det er veldig mye useriøst der inne. Eneste som KAN være kjekt med det, er at det tydeligvis er mange flere innom der enn de andre forumene, og man vil som regel kunne få raskere og flere svar der. Men samtidig er det så mye harselering og useriøse både innlegg og svar, som du sier, så det er vel ikke bare bare... Blir rett og slett for teit, spør du meg. Burde vært gjort noe med det forumet, ja!
Skrømti Skrevet 21. mai 2011 #3 Skrevet 21. mai 2011 Men det "morsomme" er jo at det er akkrat de samme folka som er der som på de andre fora! Det tenker jeg på av og til når man treffer på så mange hyggelige folk her... At det er de samme som oppfører seg totalt idiotisk inne på Anonym.. For min del kunne de ha tatt vekk det forumet...
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 24. mai 2011 #4 Skrevet 24. mai 2011 Jeg var her inne i 2005 da Anonymforumet ble laget! Det var etter massivt press fra brukerne av Skravlesiden. Den gangen var det nemlig Anonymknapp på skravle, og all drittslenginga og harseleringen foregikk der. Det var et så stort problem at moderator så seg nødt til å fjerne muligheten for å skrive anonyme innlegg. Anonymdedatten ble opprettet som en kompensasjon. Det kan godt hende tiden er moden for å fjerne Anonymdebatten også. Jeg er bare glad jeg slipper å lese alle usakelighetene!
mammantil2+1 Skrevet 24. mai 2011 #5 Skrevet 24. mai 2011 Signerer denne. Jeg var også her i 2005 og useriøsiteten og drittkastingen var enorm. Det er jo meningen at vi skal hjelpe og støtte hverandre. Ikke rakke ned på hverandre, uansett hvor hormonelle vi er. Kanskje på tide å fjerne Anonymsiden ja.....
Huleboer nov 2011♥ Skrevet 24. mai 2011 #6 Skrevet 24. mai 2011 Etter og ha lest dette innlegget for ett par dager siden måtte jeg gå inn på anonymforumet og kikke og må innrømme at jeg ble overraska over at alle virker så sinna der inne! Tenkte samme tanken selv, at det er jo de sammme menneskene som er på de andre forumene her inne. Virker som det er både mange useriøse innlegg og svar der, kommer aldri til å bruke det for min del for å si det sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå