Gå til innhold

Siden alle andre tyter om navn...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å kalle jenta i magen for Sarah Marie, hva synes dere om det? Bør vi kanskje bruke bindestrek?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint navn, men for all del styr unna bidestrek, utrolig jalla. Ville definivt kuttet h'en i Sarah også. Sara Marie er mye renere og finere, dessuten er det litt fint at det første navnet er kortere enn det andre.

Skrevet

Veldig enig!

Kutt bindestrek og kutt H.

 

Sara Marie

 

Skrevet

Sara Marie var et nydelig navn! Enig at det er finest uten h.

 

Skrevet

Fint navn, men styr unna bindestrek, ja!

Selv ville jeg skrevet Sara, men det er jo en smaksak.

Skrevet

åh, så gøy! det heter kusinen min også :)

Men syns du skal droppe bindestrek og h'en :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...