Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Vi vurderer å kalle jenta i magen for Sarah Marie, hva synes dere om det? Bør vi kanskje bruke bindestrek?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Fint navn, men for all del styr unna bidestrek, utrolig jalla. Ville definivt kuttet h'en i Sarah også. Sara Marie er mye renere og finere, dessuten er det litt fint at det første navnet er kortere enn det andre.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Veldig enig! Kutt bindestrek og kutt H. Sara Marie
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #4 Skrevet 21. mai 2011 Sara Marie var et nydelig navn! Enig at det er finest uten h.
prebs Skrevet 21. mai 2011 #5 Skrevet 21. mai 2011 Fint navn, men styr unna bindestrek, ja! Selv ville jeg skrevet Sara, men det er jo en smaksak.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2011 #6 Skrevet 21. mai 2011 åh, så gøy! det heter kusinen min også Men syns du skal droppe bindestrek og h'en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå