Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Jeg er meget imøtekommende når det kommer til nervøse mødre her inne.Selvsagt lurer man på det meste om de små når man er ny og fersk i gamet. Hvem kan vel vite med sikkerhet om ungen bør få sove når h*n egentlig skal ha mat ifølge tidsskjema som HS ga en. Men hva i pokker tyte skjer med KATTEINNLEGGENE?! Tips: er den fødene hårete på svært uvanelige steder, mjauer og eter rå fisk, la hun føde i fred. Og slutt på styr. Katta veit best. Herrefred, hva gjorde folk før internettens tid? Slang katta på skulder'n og løp til nærmeste doktor når katta føda? Eller stod de og gaula "KATTA FØØØØDER!" på trammen??
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Uffda, HI, prøvde du å være litt morsom her eller? Det var ikke spesielt vellykket, lykke til neste gang.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #4 Skrevet 20. mai 2011 Det er ei veldig spesiell katte her inne for tiden, den føder både hunder og haner. EN sånn katte skulle jeg også hatt gjerne, og særlig en sånn som føder på HONdkle til mannen. Jeg vil være kattkattkatt, jeg vil være kattkattkatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå