Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Mannen min skulle dra direkte fra jobb til hytta i dag slik at jeg skulle få jobbet. (Herlig) Nå ringte han for litt siden og fortalte at han helt spontant hadde invitert med en av sekretærene på jobben også. Mannen hennes sa ja, pakket sakene hennes på 15 minutter og så dro de av gårde begge to. Deilig å ha en mann som gjør sånt med kollegaene sine. De får det sikkert fint. Morsomt at mannen hennes sa ja.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #4 Skrevet 20. mai 2011 Skjønner ikke helt hva som er så fiiiiint med å dra på hytta med en venn? Er ikke det vanlig eller hva? Skjønte ikke helt dette innlegget jeg
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 Eh,han er vel utro med sekretæren da... Eller??! Jeg hadde ikke likt det om det var mannen min....
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #7 Skrevet 20. mai 2011 Dette er bare tull. Innlegget er identisk med det med overskrift flotte mannen min
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #8 Skrevet 20. mai 2011 hun mente sikkert fiiiiine mannen med ironi !! hadde det vert meg hadde jeg blitt forbanna hadde min man reist på hytta med sekretæren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå