Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Hvor gamle er barna? jeg har ingen problemer med å være naken sammen med barna mine som er 2,5 år og 4 år. i dagslys eller på natta.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Ja, både jeg og mannen min gjør det. For oss er det helt naturlig, og jeg tror det er bra for ungene å få et naturlig syn på nakenhet og at de ikke trenger å være super nysgjerrig på hvordan andre ser ut naken når de kommer i tenåra..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Poden på 6 år, vet nok hvordan mor og far ser ut ja!!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #4 Skrevet 20. mai 2011 En dag stod jeg dusjen og såpa meg inn i bakenden (man må det av og til). Veslejenta på 13 måneder satt og så på, og da jeg hadde hånda der bak humret hun litt! "He-he". Noe så flaut! Heldigvis kommer hun ikke til å huske det senere i livet.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 Her er barna 5,5 og 2,5 år. Har ingen problem med å vise meg naken foran dem. Men regner med at det er slutt på å sprade fra badet til soverommet kliss naken om noen år, når guttungen har blitt litt eldre. Ikke fordi nakenhet skal skjules, men fordi jeg selv husker hvor flaut det var å se mamma eller pappa nakne da jeg selv begynte å bli bevisst på kroppen.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #6 Skrevet 20. mai 2011 vesla på 6 år ser meg naken nesten daglig, veldig naturlig forhold til nakenhet her hos oss.. men nå er det bare oss to også da, kan hende det hadde vært litt annerledes om vi var mange i familien.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #7 Skrevet 20. mai 2011 Ja, både mannen og jeg (for tiden høygravid) gjør det. Helt naturlig. Vi har en gutt på 8.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #9 Skrevet 20. mai 2011 Hver morgen må jeg jo skifte og stelle meg og ungen og jeg tar oss litt om hverandre, så da må jeg jo nødvendigvis skifte med han til stede. Han hadde blitt svært forundret om jeg skulle stengt han ute av badet alene, trur jeg... Ikke bryr han seg om jeg er naken eller ei heller. Samboer sprader ofte rundt naken etter han har dusja noen minutter og ungen tenker ikke stort over det heller. Han er to år.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #10 Skrevet 20. mai 2011 Flaut at en unge på 13mnd ser at du vasker rumpa? Nå har jeg hørt det også. Her er vi nakne foran jentungen på 4 år, har aldri tenkt over at det skulle være galt. Regner med at pappaen slutter med det etterhvert som hun blir litt større, men jeg gidder ikke gjøre noe større for å skjule meg selvom hun blir stor. Det er ikke som om noen her sprader rundt nakne, men er vi på badet samtidig så er vi det.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #11 Skrevet 20. mai 2011 Ja, det gjør jeg. Eldste er tenåring. Jeg er MOR, og har lov å vise meg slik det trengs der og da.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #12 Skrevet 20. mai 2011 Ja, veldig naturlig det synes jeg. Tulla er snart 2 år og stusser på det meste om dagen, hehe ikke sjeldent må hun bort og kjenne på forskellige ting hun da oppdager om jeg står naken på badet feks kjønnshårene, en føflekk, navel ol.. utrolig morsomme utrykk hun har, hehe
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #13 Skrevet 20. mai 2011 Flaut at veslejenta di på 13 mnd fniste av deg?? Det var da vel ikke noe å bli flau over vel? Ikke hadde det vel vært så fælt om hun hadde husket at mamman sin vasket seg bak heller, det er da vel en helt naturlig ting å gjøre. Her i huset er det helt naturlig for 4-åringen å se både pappa og mamma nakne. Låser jo ikke akkurat døra for henne når vi skal dusje. Tenker at det er greit at hun får et avslappet forhold til kroppen, vi er jo i utgangspunktet like alle sammen..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #14 Skrevet 20. mai 2011 Mamma har pels på tissen, men hun liker det ikke så hun er på badet å tar det bort.... Sa jenta mi på postmannen banka på døra å spurte hvor mamma var... Så kanskje vi burde forklare jenta våres at selv om vi innad i familien syns det er naturligt og greit, trenger ikke alle andre vite alt, liksom....
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #15 Skrevet 20. mai 2011 Ikke foran de på 4 og 7, for de får latterannfall når de ser tiss, rumpe og pupper... Minste på 1 har jeg med i dusjen, og viser meg naken, og kommer til å gjøre så lenge han ikke reagerer på at jeg er naken på noen måte. Men går ofte rundt i bare undertøy på natta og morgenen før jeg rekker å kle på meg.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #16 Skrevet 20. mai 2011 Jeg løper ikke naken rundt i stua, men på badet er jeg naken og her i huset kan plutselig hele familien være på badet samtidig Har et helt naturlig forhold til det å være naken så det gjør meg ingenting at en av ungene pusser tenner mens jeg dusjer.. Merker at eldstemann har begynt trekke seg litt unna, at han ser en annen vei om jeg er naken og at han går på badet når det ikke er noen andre der. Regner med det er en helt naturlig utvikling ettersom puberteten nærmer seg og at det blir noen år hvor han vil låse døren. Har et helt naturlig forhold til det også, akkurat nå har ingen av ungene noe imot å se hverandre nakne, men siden vi har både gutter og jenter blir det nok noen år hvor de hysterisk må gjemme seg for hverandre Meg får de finne seg i å se naken om de vil inn på badet når jeg er der. De er 10, 7, 4 og 2 år gamle.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #17 Skrevet 20. mai 2011 løper ikke rundt naken i huset, men barna mine på 12, 9 og 2 år er ofte inne på badet når jeg steller meg....og da er jeg naken. Samme med pappa'n. Vi har et naturlig forhold til dette og det vil fortsette!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #18 Skrevet 20. mai 2011 Selvsagt. Burde vært det mest naturlige i verden :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå