Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Vi har et veldig stort hjørne-badekar med plass til flere. Siden barnet vårt var bitte liten baby har vi badet sammen. I begynnelsen fordi da var det lettere for meg å holde/bade babyen. Etterhvert fordi det var koselig. Men når er et barn for gammelt til å bade sammen med mamma?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 jeg bader sammen med datteren min på 6 år av og til, er jo så koselig
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Jeg vet ikke helt jeg. Jeg føler meg ikke komfortabel når jeg er naken foran andre enn mannen min. Er ikke panisk altså, men jeg sluttet å være naken foran barna når de var sånn 2 år kanskje? Men det har vel mer med meg å gjøre enn med hva som er "riktig"
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #4 Skrevet 20. mai 2011 Til barna selv ikke vil lenger og ihvertfall før de kommer i puberteten (snakker da om barn av motsatt kjønn). Jeg kan fortsatt finne på å bade sammen med min datter på 12 år og da skravler vi og hører på musikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå