Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Personlig tror jeg Johnny Depp og jeg ville funnet tonen:) Nei, seriøst tror jeg kanskje jeg ville likt Martha og Ari. De virker som veldig fine mennesker, synes jeg. Hadde vært interessant å vært venn med dem. Hvem ville du vært venn med? Ooh, glemte Colin Firth, han virker også som en kjekk, engasjert og fin fyr.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #4 Skrevet 20. mai 2011 Jeg drømte om Ari etter å ha sett han på Gullruten Han var veldig grei i drømmene Jeg så engler kan man si.. Hohohohoho
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 Colin Firth er vel den som jeg hadde hatt lyst til å kjenne, men han er sikkert ikke like spennende som jeg tror. Kjenner noen kjendiser, og de er bare som alle de andre vennene mine: venner. Tenker ikke over at de er kjendiser før noen komenterer det.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #6 Skrevet 20. mai 2011 Hundeviskeren Cæsar Milan Blake Lively Han som spiller Chuck i Gossip Girl *smelt* Beyonce Christina Aguilera
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #7 Skrevet 20. mai 2011 Jeg skulle ønske jeg kjente Mulla Krekar, han virker som en skikkelig grom fyr. Hadde vært gøy å bare gått ut og tatt en kaffe med ham, kanskje kino, og så fikk man jo se hvor veien gikk videre derfra.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #8 Skrevet 20. mai 2011 Hahaha, ja, han har sikkert en fin form for humor! Lurer på hvilken film han hadde tatt deg med på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå