Gå til innhold

angående bløtekaker....


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det best å lage de, altså pynte med krem samme dagen den skal serveres eller går det fint å gjøre dette kvelden før uten at kremen detter sammen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt...

trenger svar fort =)

Skrevet

Bør lages samme dag som de skal serveres.

Skrevet

Best om de lages dagne før, så får de satt seg. Ren pynting kan du gjøre samme dag.

Skrevet

Jeg pleier og dynke og fylle den dagen før. Legger den tilbake i forma når jeg fyller den, så blir den rett og fin. Pynter den med krem utenpå samme dag som den skal spises.

Skrevet

Enig. Vent med siste finish til serveringsdagen, men lag kaka og fyll den dagen før. Blir saftigere da :)

Skrevet

Lag kaken og fyll dagen før også pynte samme dag! Fyllet smaker bedre om du lager det dagen før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...