Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 er det best å lage de, altså pynte med krem samme dagen den skal serveres eller går det fint å gjøre dette kvelden før uten at kremen detter sammen??
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #4 Skrevet 20. mai 2011 Best om de lages dagne før, så får de satt seg. Ren pynting kan du gjøre samme dag.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 Jeg pleier og dynke og fylle den dagen før. Legger den tilbake i forma når jeg fyller den, så blir den rett og fin. Pynter den med krem utenpå samme dag som den skal spises.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #6 Skrevet 20. mai 2011 Enig. Vent med siste finish til serveringsdagen, men lag kaka og fyll den dagen før. Blir saftigere da
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #7 Skrevet 20. mai 2011 Lag kaken og fyll dagen før også pynte samme dag! Fyllet smaker bedre om du lager det dagen før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå