Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Kjenner at jeg nå har gått lei av å kun satse på at vi treffer riktig på el, og har hørt om fertilitetsmonitor. Hvordan fungerer denne, og er det verdt pengene? Noen med erfaring her? Eller finnes det andre ting vi kan gjøre for å få fortgang i sakene? Brukte 15 mnd med prøving på førstemann, og kjenner at det har jeg lite lyst til denne gangen også (er nå bare på 4pp.. men motivasjonen daler for hver gang!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå