Gå til innhold

Hva ser du når du titter ut vinduet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser (fra sofaen) et fjell, hav og strand, tunge grå skyer, en elv, noen trær, en kirke, fire militærmenn som har orienteringsløp, to måser, og en rød bil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ser fra stua bare masse skog, et blomsterbed, en henger og en hund :)

Skrevet

Jeg ser naboens husvegg (bor tettitett), noen svære trær langt borte. 14hustak, gjerde, 4hus og en bil..

Skrevet

Hav, fjell, noen hus i det fjerne og ett stort tre hos naboen som irriterer meg pga utsikten som sakte forsvinner dess grønnere det blir.

Skrevet

Oslofjorden, veldig mye av Oslofjorden, fra Holmenkollen og helt til Asker. Nydelig utsikt :)

Skrevet

Hadde det ikke vært lave skyer så hadde jeg sett Ulriken :o) Ellers er naboen sitt tre med alt for mange blader på i veien for en vakker innseiling til Bergen by :) Ser litt av Laksevåg da og litt sjø om jeg strekker halsen min :P

Skrevet

Ut de store vinduene i stua ser jeg ett helt hus og en liten bit fra ett annet, utover det er det bare skog.

Ut de andre vinduene i stua ser jeg himmel og toppen av noen trær. Hadde sett hus og hager om jeg hadde reist meg.

Skrevet

Fra sofaen ser jeg et par hustak, bor på en topp så de ligger ganske mye lavere enn huset vårt. Ser havet, en øy med masse grønne trær og noen hus.

Akkurat nå ser jeg også en ganske så grå himmel...

Skrevet

Mjøsa her også :-)

Skrevet

Et stort jorde som sauene til naboen bruker å beite på. Litt skog, og sjåen med redskaper i.

Skrevet

Hele Groruddalen ( Oslo)

Fantastisk utsikt :)

Skrevet

En skolegård, som nå er stille, en ballbinge der det vanligvis er unger i alle aldre som spiller og koser seg. Vakre trær og merkelig nok stille over alt. Hører noen unger som spiller på den store fotballbanen rett ved siden av, men de er såpass langt unna at de plager ikke meg. Verre er det når nabogårdene fester (gjerne flere på en gang) Da må jeg legge meg på sofaen for å få sove. Men vi bor jo midt i Oslo, så,da må vi regne med sånt.

Har bodd avsides til i flere år, og var ikke lykkeligere av den grunn.

Skrevet

Noen hus, masse trær og knallfin utsikt over sjøen som er 50m unna huset :)

Leier bare da men..

Skrevet

2 hus, en campingvogn, og en gård.. En del trær, og ser at det er fortsatt er en del snø på fjellene! :-)

Skrevet

Ser rett i veggen på andre siden av luftegården. Jeg sitter i fengsel.

Skrevet

Jeg ser to hester, stallen, stabburet, kornåkeren som spirer, noen trær som rasler litt i vinden. Ser også at jeg har glemt å rydde inn en bøtte... Og hooiii, har vist glemt hundene også :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...