Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 om man trenger råd eller skriver om vanskelige situasjoner.. så er det en eller annen som må komme å rette på feil ?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Takk for at du ikke skrev "sitvasjon" Jeg bare tøyser, beklager c",) Det er en hersketeknikk, og den brukes aktivt her inne. Sikkert endel mennesker som tar ut egen frustrasjon på andre her inne.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #4 Skrevet 20. mai 2011 Hersketeknikk ja. Akkurat som "Kjære deg..." svar. Bare ovenfra og ned. Jeg bruker å la være å kommentere slike innlegg helt. Noen ganger kan det være ok å påpeke skrivefeil, men ikke hvis fokuset burde være et helt annet sted (F.eks hvis noen skriver om et personelig problem er det feil tidspunkt å dra frem skrivefeil på)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå