Gå til innhold

Hvorfor er det slik at..


Anbefalte innlegg

Skrevet

om man trenger råd eller skriver om vanskelige situasjoner.. så er det en eller annen som må komme å rette på feil ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for at du ikke skrev "sitvasjon" ;)

 

Jeg bare tøyser, beklager c",) Det er en hersketeknikk, og den brukes aktivt her inne. Sikkert endel mennesker som tar ut egen frustrasjon på andre her inne.

Skrevet

Hersketeknikk ja. Akkurat som "Kjære deg..." svar. Bare ovenfra og ned. Jeg bruker å la være å kommentere slike innlegg helt.

 

Noen ganger kan det være ok å påpeke skrivefeil, men ikke hvis fokuset burde være et helt annet sted (F.eks hvis noen skriver om et personelig problem er det feil tidspunkt å dra frem skrivefeil på)

Skrevet

personelig = personlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...