Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Mannen har lyst til å dra til Danmark (leie hus) i år som i fjor. I fjor var jeg gravid og fikk ikke like mye ut av det som jeg ønsket grunnet kvalme selvfølgelig. Mye sliten og slappet mer av hjemme. I år vil han dra igjen. Sier seg selv at vi da har en liten baby i tillegg til 4 åringen. Jeg har rett og slett ikke lyst! Greia er at jeg har veldig lyst til å gi storebror en hyggelig ferie, men mangler forslag og gode argumenter for at vi i år holder oss innenfor landets grenser (han skal til Kristiansand med besteforeldre i 3 dager altså). Far er veldig på dette med å skape gode ferieminner for barna. Sikkert fordi hans egne foreldre gjorde det for ham, men tviler på så tidlig som fra han var 4 mnd. Uansett så trenger jeg noen forslag til steder vi kan dra (gjerne med overnatting) som passer oss alle. Vi bor på Østlandet så alt som er nærmere enn en kjøretur til Danmark. Hva skal dere gjøre i sommer? )
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Hva med noen dager på hyttetur? Lei hytte ved hunderfossen... koselig grillkvelder... ett par dager i familieparken, der far og 4 åring kan kjøre litt karuseller og kose seg, mens du triller mini?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Takker for forslag:o) Skal sjekkes ut og vil si det høres koselig ut. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå