Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Hva har du, og er det den beste årstiden å få baby på synes du? Jeg har vårbarn, og kunne godt tenke meg å prøve å få et barn til neste vinter.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Mars-april er den beste tiden etter min mening.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Jeg har et vårbarn og et sommerbarn, selv er jeg vinterbarn. Synes vårbarn er aller best.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #4 Skrevet 20. mai 2011 Jeg anbefaler august, september eller oktober
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 Jeg har to høstbarn selv, fordi jeg synes det er aller best! Da kan man kose seg inne og bli godt kjent med babyen hele høsten/ vintern, og så er baby såpass stor når sommern kommer at varmen ikke er like problematisk lenger, og han/ hun kan krabbe i gresset og plaske i vannet:)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #6 Skrevet 20. mai 2011 Har høstbarn, syns det var litt problematisk i og med at vi ikke hadde bil når snuppa ble født. Ut i -10 eller mer for at man MÅ i butikken er ikke å anbefale..men alt går:) Neste gang skal jeg ha vinterbaby:) Feb,Mars engang:)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #7 Skrevet 20. mai 2011 Har 1 stk september og 1 stk oktober. Syns det var helt ypperlig tid å få baby på. Som en over her sier: Man har hele vinteren på seg på å bli kjent med babyen, og når vår og sommer kommer så er baby såpass stor at varme ikke er ett problem lenger, sand og vann er gøy osv. Men på en annen side... Hvis jeg kunne velge fro ett barn til så ville jeg kanskje sagt mars eller april.... Bare for å ha prøvd liksom
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #8 Skrevet 20. mai 2011 Har to maibarn og et augustbarn. Våren er en fin tid å få barn på synes jeg. Kan også tenke meg at september/oktober er fine måneder å få barn i, men det er ikke praktisk med tanke på barnehageplass året etter.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #9 Skrevet 20. mai 2011 Har et julibarn, helt pyton! Og så har jeg to vinterbarn, myyyyye bedre! Men rent bortsett fra når baby er ny så har det jo ingen betydning, da.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #10 Skrevet 20. mai 2011 Jeg har vinterbarn, født heeelt i starten av januar. Det har vært helt fint for oss, som har hurtigvarma ny bil og varmt hus som er lett å holde jevn temperatur i. Tror det ville vært verre å ha han ute nå om han var nyfødt, så tror jeg ville forsøkt å unngå sommervarmen om jeg skulle ha en til. Men ville nok ikke vært så nær årsskifte heller, da jeg ble skikkelig nervevrak for å føde på julaften, nyttårsaften eller imellom. Men tror tidlig på året er best, egentlig. Januar til april. Men august til oktober kan sikkert også gå.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #11 Skrevet 20. mai 2011 Mars-April. Da slipper du å gå gravid på sommeren, babyen er så stor at den ikke blir helt slått ut av sommervarmen, babyen er enda eldre når vinteren kommer, og tåler den da litt bedre. Og når våren kommer igjen er babyen så stor at den begynner kanskje å krabbe\gå på våren, og kan være ute å leke. Deilig. I tillegg så er det ikke såå lenge til august om man vil\må vente med barnehagestart til det ordinære opptaket og start. Eneste minuset er vel at man kanskje må jobbe når våren er her og sommeren.. Håper på vårbarn neste gang og. Perfekt tid.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #12 Skrevet 20. mai 2011 Jeg har vårbarn. Slutten av mai. Fin tid å få på synes jeg. Også en fantastisk tid å ha bursdager på! Er selv født i mai og har alltid grillfest på bursdagen min. Veldig populært med det i starten av grillsesonen. På guttungens fest om en uke skal vi ut i skogen og grille bål! Virker litt kjipt sånn sett med bursdag på vinteren. Og det er heller ikke kult å være yngst i klassen.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #13 Skrevet 20. mai 2011 Jeg har 2 januarbarn Og ingenting annet Helt supert
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #14 Skrevet 20. mai 2011 Jeg har august barn og kommer nok til og prøve og planlegge dithen med nestemann også. Rett og slett fordi det er praktisk i forhold til permisjons slutt og barnehagestart og fordi jeg synes det var knall og gå høygravid på sommer.. så lettvindt, tre beina i flip flop`s dra på seg store luftige kjoler. Hørt så mange klage over hvor vanskelig det er å få på seg vintersko og finne jakker som passer. + frykten for og ramle på glatta ol. Når barnet kommer har værste varmen gitt seg men alikevel varmt nok til at man ikke må pakke inn den lille i masser av klær og poser for å ta seg en tur ut. når våren kommer så er barnet stort nok til og ha glede av uteeventyr
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #15 Skrevet 20. mai 2011 Her også! Supert med januarbarn. I tillegg kommer men litt inn i kroppsfasongen før man kler av seg på våren og sommeren! Ny garderobe på våren!!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #17 Skrevet 20. mai 2011 Jeg har maibarn, mye positivt med å ha bursdag på den tiden av året, men jeg syntes tiden å få barn på var pyton. Nå blir det vinterbarn, og det gleder jeg meg til, faktisk! Selv om vi må satse på søskenprioritet for å få barnehageplass...
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #18 Skrevet 20. mai 2011 Jeg har maibarn, mye positivt med å ha bursdag på den tiden av året, men jeg syntes tiden å få barn på var pyton. Nå blir det vinterbarn, og det gleder jeg meg til, faktisk! Selv om vi må satse på søskenprioritet for å få barnehageplass...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå