beggeto Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Tenkte å gi penger men usikker på hvor mye. Vil at det skal vere passelig i forhold til normalen.. det er til sønnen til kjæresten til min søster. Altså min stenevø på en måte.. Men de har ikke vært "i familien" så veldig lenge (et par år) så kjenner han ikke sånn kjempegodt. Hvor mye er passe?
Fire småtroll Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Våre nevøer har fått ca 800 kroner, litt mer enn 500 og litt mindre enn 1000.. Det har vært en ganske vanlig sum i vår familie. Men har skjønt at vår familie ikke er av de som gir mye i pengegaver så det er sikkert andre som gir mer. Dere må jo uansett gi etter egen lommebok da.
jordbærsjokolade Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Jeg vil nok legge i noen tusenlapper når min "stenevø" skal konfirmeres. Men min søster er gift med pappaen da, og han har vært i familien i ganske mange år når den tid kommer
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 Gi det du kan, men jeg ville lagt summen et sted mellom 1000-2000.
It's all about me Skrevet 21. mai 2011 #6 Skrevet 21. mai 2011 1000-2000....noen tusenlapper....herlighet, er det rart mange komfimerer seg bare for pengenes skyld og har skyhøye "krav" på forhånd. Til stenevø 500,- max 700,-
jordbærsjokolade Skrevet 21. mai 2011 #7 Skrevet 21. mai 2011 Det er da vanlig det, til konfirmasjon om det er noen som er nærme. Jeg kommer til å gi det samme til min stenevø som hva jeg gir til min "ekte" nevø. Jeg forskjellsbehandler ikke, guttene er som brødre.
Tante Bassa Skrevet 21. mai 2011 #8 Skrevet 21. mai 2011 Jeg har gitt 1000 kr til nieser og nevøer. Det samme har mine barn fått av tante og onkel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå