Gå til innhold

Hva gjør du på akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som barna sover ser jeg på tv og slapper av:) som vanlig da he he, men gud så deilig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dib, og tenker på om jeg skal gå og dusje eller ta meg en ny kopp kaffe. Barna sover før 8 for andre dag på rad... Er vant til å løpe etter turbotrollet på denne tiden, jeg, så dette var uvant.

Skrevet

Barna er oppe lenger enn vanlig så jeg venter på at scooby doo blir ferdig så skal jeg pakke dem i seng, slenge meg tilbake på sofaen med ostepop, cola og DIB. Tror jeg skal legge meg tidlig i kveld siden jeg er syk og vesla er syk. Heldigvis er ingen av syke med stor S, men nattesøvn er greit å ha...

Skrevet

Feirer at siste eksamen er overstått og jeg har sommerferie, med mozell, ostepopp og tv. Snart skal vi slenge på en film.

Skrevet

Yngste er i seng, mens eldstemann ser på tv. Suger på noen drops og ønsker meg en kopp te.

Har vært en hektisk dag, så jeg legger meg nok tidlig.

Skrevet

Venter på at babyen sansynligvis skal våkne fordi han sovnet på puppen lenge før han kan ha blitt skikkelig mett. Ser litt på tv, og venter på at ei jeg kjenner skal synge på norske talenter, hvis ikke babyen våkner nøyaktig samtidig, slik som sist gang hun sang. Så skal jeg raide fryseren etter noe godt. Tror det blir fyllte croassanger til kveldsmat og kanskje litt is til dessert. ;)

Skrevet

Spiser kokesjokolade, drikker farris og ser norske talenter:) Koser meg.. MEN har kjempelyst på kinamat og snaks!

Lenge leve lavkarbo:p

Skrevet

ligger på sofaen og diber, med litt smågodt og cola zero.

Snart skal jeg og mannen dele en flaske rødvin og skravle :)

Skrevet

Surfer, ser tv og drikker pepsi max. Både mann og barn sover..

Har vondt i magen og er kald, skal bare sitte under pleddet i hele kveld.

Skrevet

Slapper av etter en runde med zumba, snart dusjen og seng:)

Skrevet

Sitter i stolen forran tv (aner ikke hva som er på, ett eller annet gubben så på før han dro for litt siden) med pc'n i fanget og en kaffe i handa.

Suser rundt på nettet i påventet av to gamle flammer skal komme seg på nett. Så skal jeg skravle til jeg må legge meg. (gøy å planlegge hemmligheter til kjæresten, og i tilegg mimre litt. )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...