Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 vi leier en leilighet. jeg har alltid hatt katt og føler meg ensom nå som jeg ikke har det, fikk streng beskjed om at dyr ikke er velkommen av huseier da vi flyttet inn. nå har vi fått nye naboer i samme hus,de har HUND! huseier bor ikke her, og huset har 4 leiligheter. er det ikke litt utrettferdig at noen får ha hund og vi får ikke lov å ha kanin engang??
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Er det samme eier på alle leilighetene da? Da er det litt rart men om det ikke er det så er det jo ikke rart. Jeg ville aldri ha hatt dyr i min leilighet og da spiller det ingen rolle om naboen har det eller ei
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #4 Skrevet 20. mai 2011 Det er samme huseier på leilighetene ja? Forstår deg godt. Ville også savnet katt voldsomt. Men kan du ikke høre med naboene om de har fått tillatelse? For kanskje har de smuglet inn dyret. Si bare at du ikke fikk ha dyr der, og du lurer på om de fikk lov. Si at du ikke har planer om å melde dem, men bare høre om det er håp for deg også likevel. Melder du dem blir jo de like triste og full av savn som deg.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 Sikker at huseier vet om dette da? Ring og spør om dere kan få ha hund, siden naboen får ha... Eller er det bare deres leilighet han eier? For da står han fritt til å velge om han tillater dyr eller ikke...
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #8 Skrevet 20. mai 2011 jo er katt jeg vil ha. vet ei som bor i en annen leilighet her fikk seg samboer for noen mnd siden, han måtte avlive to katter for han ikke fikk ha dem her. HI
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #9 Skrevet 20. mai 2011 Vel, å avlive to katter fordi han ikke kunne ha dem i leiligheten han skulle flytte inn til hos kjerringa?? FAEN... Det er så uhumant av folk å avlive sine dyr fordi det ikke går å ha dem der eller her.. Jeg kunne ALDRI gjort det mot mine dyr, for dem er en del av familien...
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #10 Skrevet 20. mai 2011 Helt enig med 21.26. Helt utrolig. Høres ut som ho kjerringa ikke liker katter....
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #11 Skrevet 20. mai 2011 Så klart man ikke vil ha katter som driter fritt i rundt. Burde vært forbudt med katt. Fysj så ekkelt det er med all den dritten over alt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå