Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 bare av å se en nyfødt baby på tvn?! (jeg er ikke gravid) Har pcos og sliter en del med det:(
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Hender det,ja.. Mista nettopp i MA... Håper du blir gravid snart!! Ikke gi opp En dag sitter spira, skal du se:)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #4 Skrevet 20. mai 2011 haha, begynte å grine av tilbakemld deres også! At det går ann.. Har blitt så ekstremt følsom de siste mnd:s huff... Så synd å høre at du mistet! Men da kan du iallefall bli gravid, og da er det bare å stå på igjen:)) Neida, jeg gir ikke opp.. Men har lagt ifra meg all medisinsk hjelp nå. Skal ned 20kg før jeg i det heletatt begynner med nye kurer:) Skal begynne i riktig ende denne gangen:) Klem fra Hi:)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 Er det jeg trøster meg med ; vi vet at vi kan få hvertfall:) Ønsker deg masse lykke til med vektnedgang og med nye forsøk på å bli gravid! Husk å kose deg med prøvingen også da:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå