Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 jeg er bare 24 uker på vei så det er vel litt tidlig....eller sent å ombestemme seg. Har bekkenløsning fra h...., sover dårlig, halsbrann, nyrebekkenbetennelse, vonde kynnere med nedpress.....and the list goes on. Konstant dårlig samvittighet for de andre barna, en mann som ikke gidder å helpe til og en lege som synes at det å være gravid er ingen sykdom. Noe jeg forsåvidt er helt enig i, men dette går ikke lenger. Jobber lange dager i bhg pga underbemanning, mye overtid osv. Sykmelding er uaktuelt, tør ikke nevne det for legen engang. Skal til jordmor neste uke og sjefen mener jeg skal snakke med henne om svangerskapspenger. Problemet er at jeg er typen som alltid sier at ting går bra selv når ikke de gjør det. Er vel derfor jeg nå har en bortskjemt mann som tror jeg bare er hormonell og ikke skjønner problemet. Vet ikke hvordan jeg skal få sagt til jordmor som er en villt fremmed at jeg faktisk har det dritkjipt og ikke ønsker dette barnet lenger. Uff, får dårlig samvittighet for slike tanker også. Jaja, dagens utblåsning....i morgen er nok alt mye bedre.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Skjønner at det er kjipt, men du har ikke så mye valg så hold ut. Premien er bra:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå