Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha tisselaken til jenta mi da ho skal få ny seng og madrass.

Hvor vil dere anbefale å kjøpe dette? Evnt. nettsider jeg kan sjekke ut? Bor i vestfoldområdet :)

Takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt engangs tisselaken og bytter det ut etter uhell. kjøpt i vanlig matbutikk, pakke på 6 eller 8. Syns de er greie og kan bare kaste dem dersom de blir tisset på =)

Hvis du skal ha sånne til å vaske, så har jeg ingen erfaring med det, men tror du får det på jysk, kid, prinsess, hansen&dysvik eller en annen som selger sengetøy...

lykke til!

Skrevet

Skal sjekke ut, takk!

Skrevet

vi kjøper på en plass som heter bandasjen. vi har resept fra legen så vi får dette gratis

Gjest @---;-
Skrevet

Jeg kjøpte slike engangslaken som de har på sykehusene på apoteket. De har store pakker. Her gikk vel med en slik pakke på eldste før jeg følte meg sikker på å kutte det ut. Vi byttet da laken hver gang vi byttet på sengen uavhengig av om det var uhell eller ikke.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg anbefaler å bestille hos sparkjøp. deres tisselaken er tynne og myke og kjennes ikke når de ligger under vanlig laken. de du får kjøpt på jysk er virkelig ikke gode...harde og tykke og fryktelig vonde å ligge på. ;) husk å kjøp så du har ett ekstra til når uhellet er ute, det er jo ikke sikkert du rekker å vaske og tørke det i tide. ;)

Gjest blåklokkevalsen
Skrevet

Har også kjøpt på spar-kjøp og er veldig fornøyd med de. De er god å ligge på og veldig slitesterke, t.o.m etter å ha blitt vasket på 90 grader i flere år:-)

Skrevet

Jeg legger dem under overmadrassen, synes det kan bli litt klamt å ligge på med bare et laken over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...