<3A&A<3 Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Oki,dette er det som har "skjedd". Jeg har gått på yasminelle i en lengere periode nå,inntil for litt over 3 uker siden-Hadde så ingen piller igjen og tok ingenting på 3-4 dager,fikk da småblødinger i noen dager...Så startet jeg på Cerazette på en mandag,på lørdag natt den samme uken hadde jeg ubeskyttet sex(altså uten kondom) -Søndag tok jeg pilla mi litt sent også :S Dette er nå 2 uker siden jeg hadde sex i morgen,og jeg begynner å bli litt bekymra...Jeg har gått på cerazette etter dette,så venter jo ingen mensen heller...What 2 do? Hjelp? Er det egentlig noe sjanse for at jeg er gravid?
Guttemamma75 Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Ja selvsagt er det sjanse for at du er gravid. Du har hatt ubeskyttet sex i en periode der du ikke har gått på prevansjon på riktig måte.. Du får bare ta en test og se om du er gravid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå