Gå til innhold

Dere som er mye alene med barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...når får dere tid til å trene?

Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å orke det når jeg er hjemme alene med baby 11 mnd fra hun våkner til hun legges... Da er jeg sliten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har egen spinningsykkel som jeg sykler på annenhver kveld og så har jeg 30 Day Shred på dvd, men det blir så som så med den.....;)

(Er alene med en datter på 13mnd.)

Skrevet

Man går på tur med ungen, eller benytter seg av barneparkeringen på treningsstudio. Ikke noe hokus, pokus med det.

Eller man har en sykkel, tredemølle, vide eller noe hjemme, som man drar i gang etter at barnet er lagt.

Skrevet

Går jo en del turer med vogna da. Og på kvelden eller på dagtid drar jeg fram dvd med Zumba, aerobic e.l. Mange ting kan også gjøres mens hun leker i lekekroken. Mitt barn er 13 mnd, så det er såklart mye å passe på og ikke alltid effektiv trening, men her er det to timer til nærmeste treningssenter:)

Skrevet

Er alene med to små på 4 og 5 år. Kan ikke parkere dem på noe barneparkering, for det finnes ikke her. Må i såfall kjøre 4 mil for nærmeste. På kveldstid er jeg helt skutt, så da blir det lite og ingeting gjort her etter at barna er lagt og husarbeidet er tatt.

Har jeg en dag fri blir den brukt til å gjøre ærend jeg ellers ikke får gjort, mens ungene er i bhg. Er jeg heldig kan jeg ta en trimtur i marka.

All ledig tid når ungene er hos sin far blir brukt på kjæresten min. Er ikke så ofte jeg får se ham... Men vi har jo litt sengetrim da, hehe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...