Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Jeg har smerter som kommer og går med jevne mellomrom. De sitter hovedsakelig foran, helt nederst i underlivet, men merker dem også godt bak, i korsryggen/halebenet. Føles dessuten som om det presser nedover. Samtidig som smertene kommer, blir magen steinhard. Den mykner igjen når smertene gir seg, og så merker jeg ingenting før det er på'n igjen - smerter og hard mage. De kjennes ut som litt kraftige menssmerter. Vil beskrive det som smerte, ikke bare ubehageligheter... Jeg er bare i uke 32, så det er vel neppe rier?!??
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Hei. Jeg er jordmorstudent, og jeg synes helt klart du skal ringe fødeavdelingen for en sjekk....
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 Høres ut som riene mine da jeg hadde 3-4 cm åpning. Ring føden.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #6 Skrevet 20. mai 2011 Ring føden, eventuelt gå inn på rieteller.no og ta tiden på dem for å se hvor regelmessige di er og hvor lenge de varer, kanskje lettere for føden å hjelpe deg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå