Gå til innhold

Hva skjer - har jeg rier?!??????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har smerter som kommer og går med jevne mellomrom. De sitter hovedsakelig foran, helt nederst i underlivet, men merker dem også godt bak, i korsryggen/halebenet. Føles dessuten som om det presser nedover.

Samtidig som smertene kommer, blir magen steinhard. Den mykner igjen når smertene gir seg, og så merker jeg ingenting før det er på'n igjen - smerter og hard mage. De kjennes ut som litt kraftige menssmerter. Vil beskrive det som smerte, ikke bare ubehageligheter...

 

Jeg er bare i uke 32, så det er vel neppe rier?!??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring føden og be om en sjekk :) lykke til!

Skrevet

Hei. Jeg er jordmorstudent, og jeg synes helt klart du skal ringe fødeavdelingen for en sjekk....

Skrevet

Høres ut som riene mine da jeg hadde 3-4 cm åpning. Ring føden.

Skrevet

Ring føden, eventuelt gå inn på rieteller.no og ta tiden på dem for å se hvor regelmessige di er og hvor lenge de varer, kanskje lettere for føden å hjelpe deg da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...