Gå til innhold

Noen her med barn født juli/august/september 2009?


Luftig med nr2 på vei*Høygrav*

Anbefalte innlegg

Noen gamle kjente her?

Hadde annet nick da, mener det var Noeimagen

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yes, har en fra juli 2009. :) Men kjenner ikke igjen nicket ditt. Var innom Juliklubben 2009 ganske ofte.

Når skal du ha denne gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i septemberklubben den gang :-)

 

Nå er foreløpig menstermin 28 des, hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok:)

Har termin 3. des, foreløpig, Ikke vært på UL ennå. Den er i slutten på juni. Gleder meg!! Da blir alt mer virkelig liksom. :)

Er formen din bra? Ligner graviditeten på den forrige?

Jeg er mye mindre kvalm, men like trøtt som sist. Også kommer magen fortere tror jeg... Jaja,det er vel ganske vanlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, magen kommer MYYE fortere nå ser jeg. Allerede veldig kvapsete, føler meg ganske feit rett og slett :-)

 

Jeg er ganske mye trøttere, og har vært litt mer kvalm enn sist. Men glemmer jo så fort, det er vanskelig å huske hvordan det var da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har en jente som er født juli 2009. Jeg var på noen BIM treff i Oslo, men det ble dessverre slutt etter hvert..

 

Jeg har UL termin 12.12.2011. Var på 12 ukers UL idag - det viste seg at jeg er egentlig 13+2 på vei :)

 

Det eneste forskjell er at magen er enorm - folk har bemerket det på jobben flere uker siden....

 

Bor dere i Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, sliter med det samme når det gjelder magen! Men ingen som har turt kommentere det enda, men ser at de lurer fælt. Morsomt det :-)

Ja, bor i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor var du på 12 ukers UL forresten? Er det vanlig, eller bestilte du selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig beroligende med 12 ukers UL. Du hører hjertelyden, de sjekker at alle organer utvikler seg normalt, sjekker ben og armer, ser etter genetiske feil, måler alt og du får mer nøyaktig termin. (Fotsolen var 1,1 cm - det er veldig morsomt med sånne detaljer), du får de første bildene... Beste er at du klarer å slappe av at alt ser greit ut og trenger ikke å vente mer med å vite at fosteret har normal hjerterytme.. Fantastisk å se/høre hjertet og se alle sparkene så tidlig

 

For meg er det helt naturlig med 12 ukers UL - jeg kommer fra Ungarn og der er det obligatorsk med 3 UL og det fleste tar enda flere...Dette er for å oppdage ev. sykdommer tidlig og behandle så tidlig som mulig. Jeg var faktisk på første UL etter 8 uker med den store magen - ville ikke gå glipp av 12 ukers.. kansjke det kommer i Norge også, det er mye diskusjon rundt det for tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...