Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 klarer ikke å bestemme meg for hvilken farge jeg skal ha på vogna. sort eller brun. hva synes dere er finest?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Jeg ville valgt svart. Ser for meg at det er enklere å selge etterpå. For den blir mer anonym selv om vogna er "utdatert". Brun er motefarge.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Kommer an på hva slags vogn. Men svart er gjerne best.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #4 Skrevet 20. mai 2011 Jeg valgte brun og beige kombinasjon på vår vogn. Ikke med tanke på mote, men fordi jeg synes sorte vogner blir så mye varmere enn brune/andre litt lyrese farger. Noe å tenke på...
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 svart er mere tidløs og mye lettere å kombinere med andre farger. Alt passer jo til svart. Når det gjelder brunt er det mere begrenset hvilke farger som vil være fine på sengesett vognpose etc...
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #6 Skrevet 20. mai 2011 Ja uff du kan jo risikere å måtte kjøpe en sort vognpose...
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #8 Skrevet 20. mai 2011 hehe.. nå har jeg faktisk alt som skulle matche en brun vogn like godt som en sort en! =) så da går jeg for BRUN =)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #9 Skrevet 20. mai 2011 Brune vogner er pent, men har selv valgt sorte vogner, og er veldig glad for det. "Alt" passer til sort, også mine klær
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #10 Skrevet 20. mai 2011 men tenker man på det da? at mors klær skal matce vogna? det gjør ikke jeg i allefall.. det blir litt for mye av det gode! =) hehe.. jeg har hatt sorte vogner til mine to som jeg har fra før. er vel fint og prøve noe annet! ellers synes jeg grå vogn er ganske fint og jeg da! =)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #11 Skrevet 20. mai 2011 men tenker man på det da? at mors klær skal matce vogna? det gjør ikke jeg i allefall.. det blir litt for mye av det gode! =) hehe.. jeg har hatt sorte vogner til mine to som jeg har fra før. er vel fint og prøve noe annet! ellers synes jeg grå vogn er ganske fint og jeg da! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå