Gå til innhold

" I'm a bad man." Tenk om det var min feil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte en sang som har det iseg, men husker ikke hvilken sang..

Uansett.. hørte på den istad, og begynte å tenke.. ettersom jeg har en far som har vært veldig voldelig.. så tenkte jeg, tenk om faren min slet med noe da han knuste vinduene inn til rommet mitt? Før så å prøve å tenne på? Tenk om han følte seg så hatet, at det var det som fikk han til å gjøre slik. Tenk om det at jeg var veldig negativ mot han pga ting han gjorde mot meg, at det fikk han til å gjøre det??.

Vanskelig.. .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han skal uansett ha en foreldrerolle i forhold til deg, derfor skal ikke du være hans psykolog.

Først når foreldrene blir omkring 80 år er det rettferdig å snu på rollene. Da begynner ofte foreldrene å bli som barn igjen, med omsorgsbehov.

Skrevet

Joda, det er sant.

Skrevet

Det kan hende hi, ikke godt å vite.

Skrevet

Dersom du var i rommet da han tente på er det drapsforsøk. Uaktsomt eller ikke, det er straffbart. Ingen årsak er god nok for å forsvare det. Dersom du føler mye skyld for det faren din gjorde mot deg, så bør du søke hjelp. Det eter deg opp innvendig. Du var et barn, du kan ikke klandres for noe, uansett hvor vondt faren din hadde det.

Skrevet

Hi er bare ute etter sympati. Latterlig måte å gjøre det på.

Skrevet

Er ikke ute etter noe slags sympati.. Har du opplevd noe av det selv? Om ikke, kan du ikke si så mye på det. Jeg har holdt det inne i så mange år, og det er litt godt og kunne være anonym å fortelle det..

Men om det plager deg, så skal jeg aldri gjøre det igjen.

Og til du over, takk for svar!

Skrevet

Synes veldig synd på deg som har hatt en slik oppvekst, slikt skal ingen barn oppleve!!! Ingen! Det er aldri et barns feil at foreldrene er gale! Håper du har en psykolog eller noen andre du prater med for å bearbeide dette for det er grusommer opplevelse, traumatiske..

ønsker deg lykke til!!

Skrevet

har ingen psykolog.. men har nå funnet en nettside der jeg kan skrive anonymt.. så slipper jeg plage folk her, hehe, neida..

men psykolog har jeg ikke oppsøkt enda.. uansett jeg hadde nok trengt det.

Takk. :)

Skrevet

Jeg synes bare synd på deg fordi du er dum nok til å stille et sånt spørsmål som du gjør i hovedinnlegget ditt...

Skrevet

hva var så galt med spørsmålet i hovedinnlegget?

Skrevet

Det er ADLRI barnas feil når foreldrene klikker! Ei heller dårlig samvittighet pga foreldrenes problemer i dag pga det hele.

hehehe.. jeg har en far som sprang etter oss barna(og slo om han fikk tak i oss) pga smerter i kroppen. Jeg har ADLRI tenkt at det var min feil. Jeg har på en måte alltid visst at dette har ligget hos ham, og at det er smertene(og egentlig ikke han) som har vært grunnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...