Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Oppvokst med gode kollektivtilbud og dertil ikke ser poeng i bil. Miljøbevisst. Har ikke bestått. Har ikke hatt penger til å ta sertifikatet. Har mistet det pga kjøring i ruspåvirket tilstand eller høy fart. ...hm...Nei takk!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #4 Skrevet 20. mai 2011 ville ikke hatt en mann uten førerkort, da jeg ikke har det selv. men det er fordi jeg ikke tør å kjøre bil
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 min har ikek hatt økonomi til å ta det.. men skal begynne snart.. Jeg gleeeeeeder meg til å ha en å dele kjøringen med.. =D
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #6 Skrevet 20. mai 2011 Min mann som ikke hadde behov for lappen før han ble 35, fikk det når han var 18... Hadde syntes det var rart...
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #7 Skrevet 20. mai 2011 at han er normal?? samboern min har ikke førerkort, han er 38. jeg har også flere venninner uten førerkort. ikke alle synes det er nødvendig i en by...
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #8 Skrevet 20. mai 2011 Er jo tusen grunner som kan være årsak til at han ikke har førerkort.. Når jeg traff mannen min hadde han ikke førerkort av medisinske årsaker - han har epilepsi og kunne ikke ha førerkort pga anfall.. Nå er han blitt operert for snart 2 år siden og fikk tilbake førerkortet før jul.. Herlig for han og herlig for meg.. Hadde nok vært litt mer skeptisk til ham om det var pga rus eller fart han hadde mistet førerkortet, det skal jeg innrømme.. Men hadde null problemer med det når det var pga medisinske årsaker..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #9 Skrevet 20. mai 2011 Hvorfor har du ikke lappen, ville nok jeg ha tenkt :-)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #10 Skrevet 20. mai 2011 Jeg tror jeg har et veldig anstrengt forhold til kollektivtrafikk, er VELDIG avhengig av bilen min. Jeg har akkurat kommet ut på "markedet" igjen, og har meldt meg på en dating-side. Men jeg må innrømme at om mannen ikke har bil og førerkort eller jobb, da gidder jeg ikke engang bli kjent med han. JA, jeg veit det er bedritent av meg, men det er en sperre der hos meg. Du finner sikkert verdens herligste menn som ikke har førerkort, men nei.... Jeg er skikkelig teit der, jeg veit det...
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #11 Skrevet 20. mai 2011 Kommer ann på....... En mann som aldri har tatt lappen? Skeptisk! En mann som har mistet lappen? Veldig skeptisk...hadde helt klart spurt hvorfor....Og svaret hadde vært avgjørende for hvorvidt han hadde vært aktuell!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #12 Skrevet 20. mai 2011 At han har mistet den... Huff, så dømmende jeg ble da... men alle jeg kjenner av mannfolk som ikke har lappen, har kjørt for fort og mistet den.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #13 Skrevet 20. mai 2011 Jeg kjenner bare en eneste mann uten lappen. Han tenker jeg har lave ambisjoner. Han gidder bare ikke å ta lappen. Og her finnes ikke kollektivtrafikk, så han blir sittende hjemme og tar bare vakter på jobb når han finner noen som kan kjøre ham. Det synes jeg ikke noe om. Man bør faktisk ta lappen om man kan. Har han ikke fått lappen pga sykdom, synes jeg derimot synd på ham. Det er omtrent et handikapp å ikke ha lappen, spesielt om man bor på landet. Sier hun som tok lappen da hun var 23.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå