Gå til innhold

ligner du på en kjendis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ofte høre at jeg ligner på Sienna Miller, noen flere som får høre de ligner på kjendiser?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk engang høre jeg ligna Avril Lavigne:)

Skrevet

Jeg også. Men jeg har hørt det jevnlig i 10 år. En gang jeg var på et utested i London, hørte jeg en fyr si til kameraten sin "Oh my God, that´s fucking Avril Lavigne"! Men det var bare lille meg... :)

Skrevet

Ja, Angelina Jolie:)

Skrevet

Ja, shania twain og mona grudt har jeg hørt flere ganger

Skrevet

Skulle visstnok ligne på den orginale Bridget i Glamor, som hun ser ut nå i dag. Noen som vet hvem det er og om det er en positiv eller negativ ting?

Skrevet

Jupp..Catherine zeta jones.. Både jeg og min mor har hørt det:)

Skrevet

Jennifer Lopez har jeg hørt! Ikke det værste å høre...men ser det ikke helt selv, utenom at vi har samme ansiktform og farger (hun er litt mørkere enn meg)

Skrevet

Ja visstnok Mia Gundersen.. Det er vel et kompliment, hun er jo flott, hun??

Skrevet

John Almaas.. Ja, jeg er gutt :P

Skrevet

Veldig heldig for deg! Hadde du vært jente hadde det ikke vært så bra. hehe

Skrevet

hmmm... skeptisk til at det er sååå mange her som ligner på disse nydelige vakre kjendisene!

Bildebevis takk!

Skrevet

Jeg har hørt at jeg ligner på "pink" -

Skrevet

To vidt forskjellige mennesker har sagt at jeg ligner hun der australske dama... Nicole Kidman. Selv forstår ikke jeg det. Er tjukk. Eneste grunnen tror jeg er fordi jeg har blek hud, og litt rødlig hår. Merkelig uansett.

Skrevet

Solveig Kloppen her gitt....

Skrevet

Liv Ullmann som ung, hørt det av flere. Og datteren til Charlie Chaplin, husker aldri hva hun heter. Geraldine? Hun så ut (som ung) som jeg ønsker å se ut, så det er jeg glad for å høre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...