Gå til innhold

Plutselig så sulten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått ned 13 kilo på et halvt år ved å spise mindre og spise mer sunne karbohydrater (ikke low carb/ atkins ol)

I begynelsen var jeg jo sulten da jeg kuttet ned på størrelsene på måltidene, men så gikk det over og jeg ble ofte mett før jeg hadde spist opp middagsmaten min.

Holdt meg til 4 måltider om dagen, absolutt ingen sultekur men ikke snop fordi jeg rett og slett tåler sukker dårlig.

Alt har gptt greit, helt til forrige helg.

Først trodde jeg at jeg hadde spist for lite noend ager i forrige uke fordi vi var på storbyferie, men selv nå, en uke senere er jeg SULTEN.

Spiser like mye som jeg har gjort de siste månedene, drikker mye vann, er ikke i større fysisk aktivitet eller gravid.

Prøver å ikke gi etter for sultfølelsen fordi jeg vet at det er lett å legge på seg igjen, men det er fryktelig vanskelig når sulten gnager til tross for at man nettopp har spist frokost f.eks.

Noen som har noen forklaring/ en idee om hva jeg kan gøre for å få slutt på denne sultfølelsen?

Vil absolutt ikke legge på meg igjen og pga kneskade, kan jeg ikke øke aktivitetsnivæet noe særlig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok kroppen som higer etter å få tilbake kiloene den har mistet. Forhåpentligvis vil sultfølelsen dempe seg snart, det er en prosess kroppen går gjennom etter store vekttap. Du har vært kjempeflink, dette klarer du! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...