Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Jeg fødte et barn for 1 år iden og har enda litt mage(kan vell egentlig ikke klage føler jeg), tror det er bare meg selv som ser magen:P har et par strekkmerker også, men jeg føler jeg har fin kropp, normal slank er jeg(63 kilo og 164 cm.) Jeg begynte å skulle slanke meg, men samboer mente jeg ble et udyr å leve sammen med, jeg kutta ut ALT godt og gikk bare på frukt og grønt og korn! Var sulten hele tida...så nå skal jeg leve sunt, men ikke "dauslanke" meg, går jeg ned 1 kilo så er det bra, hvis ikke så er det også ok, jeg er fornøyd og jeg skal koooose meg med godis i helga:) Flere som er fornøyd?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 så fint for deg =) jeg skulle så gjerne ønske at jeg var fornøyd, men det er jeg nok ikke. jeg er 165 høy og veier 68 kilo når jeg ikke er gravid (er nå i uke 18). jeg har prøvd lenge å slanke meg, og er dritt lei av det. føler meg helt jævlig hele tiden egentlig..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Ja, jeg er veldig fornøyd med kroppen min. Den har klart å bære frem og føde to barn, den kan løpe en mil på en time og volder meg ingen smerter. Personlig synes jeg den ser ganske bra ut også, spessielt med tanke på at jeg er over 40.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #4 Skrevet 20. mai 2011 Ja, er i grunnen ganske fornøyd. Jeg har passert 30 år og født fire store barn, men med klær på ser jeg likevel bedre ut enn de fleste 20-åringer. Jeg er høy, slank med skikkelig former, og veltrent. Kroppen min tåler mye og er stram og fast der jeg kan lage den stram og fast. Magehuden, puppen og baksiden av lårene/overgangen til rumpen har blitt litt slappere etter så mange år og svangerskap, det irriterer meg litt, men ellers er jeg veldig fornøyd ja.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 Jeg er fornøyd med kroppen... veier 53 kilo... 1.68 høy.. veltrent og firebarnsmor, uten strekkmerker =) kjenner jeg er stolt over at min kropp har båret frem 4 barn <3 jeg og skal storkose meg med litt snop =D
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #6 Skrevet 20. mai 2011 Skulle ønske jeg var fornøyd... Helt lik som før, men bare har et problem med mitt eget selvbilde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå