Gå til innhold

Årh, så en lite levende baby i dag :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var på kontroll hos legen og han hadde UL-apparat (et gammelt men, men...)

Der så vi en liten mini baby som beveget seg og med et hjerte som slo. Nå slapper jeg mer av kjenner jeg!

Er 11+0 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så deilig :)

Jeg er 11+3 i dag ( med andre ord på dagen like langt som deg da :) ), og vi skal på UL hos fastlegen på onsdag, så er kjempespent på å se om det er en liten baby der ja ! Jeg var inne i 6.uke også og fikk se et lite hjerte slå, men dette vil forhåpentligvis bli mer "virkelig". Kjenner jeg både gleder meg og kvir meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg igjen her. Ikke meningen å være anonym!

Så kjekt at du er like langt på vei. Vi skal også til privat UL på onsdag. Blir spennende å se igjen, og denne gangen skal mannen være med.

Hvordan er formen din da?

Her er den verste kvalmen på retur, og formen er litt bedre. Kan plutselig bli kjempetrøtt, men klarer meg foreløpig.

Har to barn fra før, så foreløpig går jo dette kjempefort! Lykke til på onsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

Jeg er visst allerede begynt å bli svimette, for jeg er visst ikke 11+3, jeg er visst 10+3... hehe :) Mye forvirring med disse ukene av og til.. men er i 11. uke da :)

- Ellers er formen helt fin. Har ikke vært plaget med noe kvalme egentlig, bortsett fra litt småuggen innimellom. Sulten hele tiden da men.. :) Alt er egentlig veldig uvirkelig enda, men håper virkelig at alt skal gå bra !

- Da må dere også ha masse lykke til på onsdag, så "snakkes" vi etter det :) Spennende !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ikke alltid like lett å holde tellingen! Jeg har termin 10.desember ca. Blir spennende å se om det stemmer overens på den ordinære ul. Sist ble jeg satt tilbake 1 uke, med andremann.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det finnes ikke noe vakrere og mer spennende.. Jeg var på UL i uke 8+2. Det var sååå fint.. Hun fant ut at det helt sikkert hadde vært to der, men fant da bare et foster. Jeg er 12+0 i dag og skal på oppfølging til fredag og er kjempespent. Pappan skal også være med da.

Terminen i beg av desember

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var alt helt fint her :) en liten sprellebaby. Nå kan jeg puste lettet ut!

 

Hvordan gikk det med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så heldige dere er.

Vi har flyttet og byttet fastlege og min nye fastlege har ikke UL apparat. Hadde vært så kjekt å få det ordentlig bekreftet, liksom.

Har litt bagasje med noen ganger det ikke har gått så bra. Og sist, da det gikk bra hadde vi masse ekstra oppfølging i starten og masse medisiner som ikke kan brukes nå.

Jeg skjønner ikke at en egentlig skal måtte vente til uke 18 i Norge. Og ære være de som klarer det! Men det er fortsatt 2 hele uker til UL for oss.

 

Fastlegen mener jeg er 12 uker i dag, jeg tror 11 pga laaange sykluser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at alt gikk bra ! Det gjorde det for oss også :) En liten aktiv krabat som ikke klarte å ligge i ro... :) Det var helt fantastisk ! Jeg hadde lagt og kvidd meg hele natten, men heldigvis trengte jeg ikke det !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, så bra at det gikk fint hos deg og marrianne_lille!

Da kan vi slappe av og nyte dagene som kommer. Tenkte på deg på onsdagen.

Hvor er du fra?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...