Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 http://bodilbaccara.wordpress.com/2010/11/29/save-the-planet-kill-yourself/
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Nok et bevis på at det ikke finnes god nok psykiatrisk omsorg i dette landet.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 eh....?!!! Regner jo med at dette er kødd fra ende til annen, men syns det er helt, totalt usmakelig å lage et slikt blogginnlegg uansett. For å si det mildt.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #4 Skrevet 20. mai 2011 uff, for helt vondt inni meg og klarer ikke å se på hele. hun skulle ha blitt anmeldt. syk, syk, syk
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 Herregud... dette var helt grusomt.. ville ikke lese, men klarte ikke stoppe.. å så de bildene... fy faan...
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #6 Skrevet 20. mai 2011 Den babyen... Er den klippet fra Internett et sted? Er vel ikke hennes det???? Sjukt.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #7 Skrevet 20. mai 2011 Er det noen som vet at det er lov til å gjøre sånn her i Norge? For det er jo rett og slett mord på et lite barn. Hvordan kan man anmelde den personen anonym?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #9 Skrevet 20. mai 2011 Herregud! Blir fysisk uvel av å tenke på det stakkars fosteret! Håper hun blir innlagt på psykriatisk for resten av livet!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #10 Skrevet 20. mai 2011 Det må være fra nettet ja. Jeg regner med at bildet er falskt. (Håper i hvert fall !!!)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #11 Skrevet 20. mai 2011 Jeg har gitt beskjed til Wordpress.com om denne bloggen. Totalt usmakelig.
skinnfilla Skrevet 20. mai 2011 #12 Skrevet 20. mai 2011 Fy faen så jævlig! Selv om det er kødd eller sarkasme så er det helt på trynet sykt å skrive sånn som dette. Håper det blir anmeldt og at dama får en reaksjon Rett og slett usmakelig!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #13 Skrevet 20. mai 2011 å kvalm jeg ble!!! MÅ jo være en kødd!En dåååårlig en sådan......hun burde anmelde uansett!Uff det bildet av det barnet tok meg helt:(
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #14 Skrevet 20. mai 2011 fyfaen så jævlig.Håper virkelig dette er en utrolig dårlig spøk. Men, jeg tro faktisk ikke det er det. Hvordan anmelde?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #15 Skrevet 20. mai 2011 Spiller det egentlig noe rolle om det er spøk? Nesten enda sjukere å tøyse om noe så alvorlig. Synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #16 Skrevet 20. mai 2011 Den bloggen har vært diskutert her inne før. Var flere som tipset politiet om bloggen da. Jeg mener å huske at hun sier i et annet innlegg at bildene er funnet på nettet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå