S+C - KS 27.05.11 Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Vannet gikk i uke 37 sist, og fødsel var et faktum 37+6. Dette skal ikke skje nå, jeg har ks dato 39+2, og veslefrøken skal pent holde seg i magen til da. Det er 7 dager til. Virker som alle vil ha råd om hvordan få ut ungen, jeg vil ha råd om hvordan holde den inne. Senga, sofaen og iPhone er mine beste venner nå, mest fordi jeg ikke klarer gå pga prolaps og beklenløsning. Så holder meg veldig i ro. Annet? Sist gikk vannet helt uten forvarsel midt på natta. Noen som kan si noe om de fikk noen tegn på at ting var på gang i forkant av fødsel? Ingenting her, håper det betyr at ikke noe skjer heller.... Kjeder meg jo veldig, men likevel vesla, vent en uke med å hilse på omverden.
snuppene 09 og 11 Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 er jo en tråd her inne nå om kjærringråd for å få ungen ut, så du får lese den og holde deg langt unna de tingene :-) så for deg null sex, null kanel på grøten og kun romantiske filmer, med ingen mulighet for å bli skremt.. osv... hehe :-) ønsker deg lykke til, og håper den lille har tålmodighet til å holde seg inne til ks dato.
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Hehe ja si det du. Som hun over sier ingen sex, ingen kanel, osv og prøve å holde deg mest mulig i ro. Ikke dra ut på gå turer, ikke kjøre på humpete veier, ikke stresse, ikke gni på brystvortene, unngå å få orgasme, Ikke ta på magen når du har kynnere osv. Hvis jeg ikke husker feil så er vel å spise en hel ananas også et kjerringråd haha så ikke gjør det Egentlig så tror jeg babyen kommer når den komemr uansett, men at det eneste fornuftige for å unngå det er å holde seg så mye i ro som mulig og unngå sex:)
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2011 Leste den kjerringrådtråden om hvordan få igang, så holder meg helt unna alt der. Og er jo så i ro som det bare går an :-) og kniper godt igjen nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå