Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Var på butikken igår. Hadde storhandel. Bak meg kom et svært overvektig par. Jeg pleier aldri å legge merke til hva folk handler. Men mens jenta i paret skulle betale, så sto mannen hennes - MYE større enn henne, og trakasserte dama si. Skal du ha denne? Denne også? Den er det mye fett i! OG denne? Er DENNE også din? HALLO! Skal du spise DENNE også? Sånn holdt han på. Så sier han "Nå pakker jeg mine varer og så får du pakke resten av fettlasset ditt, det her gidder jeg ikke" Så begynte han å pakke, og da kunne jeg ikke unngå å se.. Pølser, potetgull, brus, majones, sjokoladepålegg, godteri.. Masse fett Jenta i forholdet sto og pakket og så helt nedslått ut. Så tok ting litt tid for henne, hun pakket litt sakte. Og da begynte han "Du er så feit at du ikke greier å pakke. Kanskje på tide å handle litt mindre feit og ekkel mat ? Du kommer aldri til å bli tynn du" var helt syk Så jeg sa bare "Det er ikke rart hun spiser så mye så slem som du er. Ta en titt på din egen meny." Da fikk jeg en real utskjelning men jeg mener det, man kan ikke snakke sånn til kjæresten sin!! Han var ufyselig!! faen!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Jeg lurer litt på hva som gjør at folk, på fine dager som idag, ikke har bedre ting å gjøre enn å skrive tulleinnlegg her inne
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Høres ut som en mann som selv har begynt litt på slankern, de blir ofte veldig grinete og frekke. Særlig hvis partneren ikke gjør det samme. Kjenner noen som var sånn i starten av slankeprosessen.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 Dette er ikke et tulleinnlegg? Forstår ikke hvorfor alle blir beskyldt for det.. Han virket jo ikke som han var særlig på slankern, med colaen,pølsene og godiset. For meg er det ett fett hva folk handler men det her ble for mye for meg. Han var bare så utrolig ekkel mot henne og jeg har tenkt på henne hele tiden etterp. Lurer på hvordan hun har det hjemme hvis han er så slem offentlig :-(
prebs Skrevet 20. mai 2011 #6 Skrevet 20. mai 2011 Heia HI! Så bra at du sa fra - kanskje han skjerper seg litt?!
Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :) Skrevet 20. mai 2011 #7 Skrevet 20. mai 2011 Åhh, så godt å høre at det ikke bare er jeg som hadde smelt fra seg noen gloser i denne situasjonen! Her hadde jeg også stilt denne mannen til veggs. Først hadde jeg innledet samtalen med å si til mannen; "å det smalt fra deg?? Det tar jo kortere tid å hoppe over deg enn å gå rundt!" (BEKLAGER om noen tar seg nær av dette innlegget mitt. Dette var en kommentar fra faren min til meg en gang jeg var gravid, syns bare den er passende til denne ekle mannen.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå