Gå til innhold

Hva tenker dere om meg, som tar med barna mine på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Butikken en helt alminnelig onsdag og kjøper masse snop og brus??

Istedenfor lørdagsgodt har vi nemlig onsdagsgodt..for å få ett lite avbrekk midt i uken.. lørdagen koser vi oss alltid så mye likevel, og trenger ikke snop for å få lørdagen til å bli spesiell...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde reflektert særlig over det. Har som oftest nok med meg og mitt når jeg handler.

Skrevet

Jeg ville tenkt: MMM, det så godt ut! (har ikke rørt godteri på 6 uker,snart:p)

Skrevet

Vi fredagssnoper, vi.

Skrevet

Kjenner meg litt lettet... har innimellom for meg at jeg får noen ymse blikk.. (gjerne av folk som ikke vet at dette er godtedagen vår... til og med litt himling med øynene har forekommet...)

HI

Skrevet

Jeg hadde tenkt: så koselig da, de skal sikkert hjem og kose seg :)

Skrevet

Jeg tror det er mer din innbildning. Tror folk flest ikke tenker over sånne ting (bortsett fra dib-mødre da).

Skrevet

Oi dte har jeg ikke tenkt over engang. Jeg som kjøper snop å brus hele tiden så og si. Vi handler inn for 2 uker av gangen som regel og da blir det jo handlet inn snop og brus. (brus drikker jeg og sambo hver dag, men ikke jentungen)

Jeg bryr meg ærlig talt ikke om hvilken dag/dager andre kjøper snop og brus men kan jo være fordi jeg drikker såpass mye brus og spiser mye snop selv hehe.

MEN skal være ærlig å si at jeg kanskje heller reagerer litt om jeg ser en veldig overvektig person med overvektige barn som handler masse snop og brus og drittmat.

Skrevet

Tenker faktisk ikke over sånt. jeg handler helst 1-2 ganger i uka, og jeg unngår å handle på feks fredag eller lørdag, så her handles godteri, brus når jeg først skal ta storhandel. En gang i mnd handler jeg veldig stort, ofte kjøper jeg inn det meste av godteri, brus, sammen med alt fra dopapir til mel og vaskemiddel. Da slipper jeg stort sett unna med å handle inn ferskvarer ellers og i tillegg sparer vi endel penger ved å handle slik.

De som måtte observere meg den dagen jeg gjør storinnkjøp kan kansje tenke sitt når de ser feks 4-5 poser potetgull ol., 8- 10 1 1/2l brus, flere poser godteri++ i handlevogna mi, de vet jo ikke at jeg handler inn for 4 helger.

Skrevet

Ingen ting, har nok med mitt å gjøre. Hva folk kjøper i butikken har ikke jeg noe med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...