Gå til innhold

Fort! Hva syns dere om disse stolene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest overlord
Skrevet

Vi har visst ikke samme smak:) Stolene du linker til syns jeg ser ut som kjipe kjøkkenstoler, evnt. hyttestoler.

Skrevet

Tror det kan bli stilig jeg!

Enig i at hvis du ikke finner noe som passer helt til bordet at du burde gå for en skikkelig kontrast:)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Nei, ikke plastikkstol til et gammelt trebord! Ugh....

Da synes jeg enten stolen Börje eller Gilbert fra Ikea må passe bedre.

Skrevet

Tror kommentaren min datt ut her. Sa noe om at jeg har visst bodd på hytta for lenge, hehe!

Lykke til med stolvalget;)

Skrevet

Tror de stolene blir kult til det gamle bordet, altså de moderne plaststolene :-) Eventuelt flere forskjellige stoler i samme farge, gjerne en Tolix i blant de :-)

Skrevet

Hvis du liker de stolene ville jeg absolutt gått for de! Kjempekult med kontrast mellom nytt og gammelt! De er også veldig "nøytrale" så de passer jo til alle mulige treverk og farger.

Skrevet

Jeg er sikker på at de stolene blir kjempefine sammen med en gammelt hjemmelaget trebord! Kjempekult

Gjest overlord
Skrevet

Takk for svar alle sammen!

Nå er stolene kjøpt, så da håper jeg det blir fint:)

Men tar gjerne imot flere kommentarer! (tåler også negative)

Skrevet

Jeg tror stolene blir tøffe til det gamle bordet :) har et gammelt bord selv, men her blir det en blanding av gamle stoler og et par tolix. Har forresten sett mange gamle trebord, også slik type vi har, hvor de har satt til gjennomsiktige plaststoler og det fungerer bra. Litt kontraster må man ha ;) Håper du blir fornøyd!

Skrevet

Det blir nok bra, og den kombinasjonen av nytt og gammelt ser veldig interiørmagasinaktig og fancy ut ;)

Gjest overlord
Skrevet

Takk for svar! Godt å høre at mange av dere har troen:)

Skrevet

Elsker dem! Ønsker meg sånne til det store eikebordet vårt.. Men mannen er ikke enig da:-p ROOM sine er penere, men desto dyrere!

Gjest overlord
Skrevet

Takk for svar! Hadde satt et tak på 1.000 kr per stol da det er myyye vi trenger. Håper og tror at dette blir fint:) Et spm til: bordet har en del "arr" og det synes at det er 50 år gammelt. Hvordan dekke et slikt bord til fest?

Skrevet

Ser for meg flortynn hvit duk.

Ensfarget service i litt gammel stil.

Moderne stålbestikk.

Helt enkle vin og farrisglass.

Store, blanke glassvaser med syriner... ;)

Vet ikke heeelt om det var dette du var ute etter, men det var det bildet jeg fikk opp i hodet mitt

Skrevet

Tror det kan bli tøft. :-) Du får vise oss resultatet!

Gjest overlord
Skrevet

TøffiTrynet! Akkurat en slik beskrivelse jeg var ute etter! Detaljer med klare instrukser:) Det hørtes veldig fint ut! Jeg er håpløs til å sette pynte, men ser godt hva jeg syns er pent når det først er pyntet.

Jeg har mange gamle duker etter bestemødrene mine, og jeg har to gamle serviser i tillegg til det nye moderne. Begge arvegods. Det ene er hvitt med sølvkant, helt enkelt. Det andre er helt lyst/gult/beige med småblomstrer i ulike farger. Satser på det siste da, sammen med mine helt enkle glass i krystall. Har også store enkle krystallvaser så dette blir bra:) Syriner er nydelige. Jeg er også glad i nelliker, d\og det må vel også passe bra til denne stilen?

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg synes de er stygge. Men hei, din stue. Verre er det at jeg kjenner jeg blir klam på låra og svett i rompa av å sitte på dem - selv i cyberspace. Så greit at jeg ikke skal besøke deg.

Gjest overlord
Skrevet

Har heldigvis er tradisjonelt spisestuemøblement på kjøkkenet for gjester som blir plaget med klamme lår og svett rumpe:)

Skrevet

Tror det blir råkult =) Om de er litt vonde kan du eventuellt legge grå saueskinn oppi som vil matche bordet og ta igjen den gamle stilen =)

Og ang. soverom. www.villawikan.blogspot.com akkurat lagt ut noen bilder.

På www.viseno.no kan du tegne soverommet ditt og ta 3d bilder av det. De har også mye møbler du kan møblere med, også fra ikea. Veldig enkelt og kjekt program =)

Gjest amandine
Skrevet

HA HA HA luten! Klamme lår var faktisk det aller første jeg tenkte på da jeg sjekket linken! God grunn til å holde seg unna både disse og andre i plast og acryl. Så kan de være Ikea, Eames eller hva fanden de vil. Gode å sitte i er de ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...