Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Der var han igjen, han jeg hadde "noe med" for 4-5 år siden. Jeg har samboer og barn, men kjenner det kribler skikkelig når jeg ser han/snakker med han!Uææææ jeg skal ikke føle slikt overfor andre!!!:S Han flørter enda med meg, men jeg kan jo ikke gjøre noe, det kommer jeg aldri til å gjøre heller!!!Jeg elsker samboeren min, men hærlighet for noen kriblinger jeg får i magen av han!!! Bare et lite sukk fra meg.....
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 tror det er sunt jeg. Sånn har jeg det også med en tidligere flamme.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 bra jeg ikke er alene:)håper bare ikke samboer føler slikt for noen hehe:P
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #4 Skrevet 20. mai 2011 Jeg og merker det veldig godt.... på min tidligere elsker....
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 føler meg som en fjortenåring jo:)hehe..spurter til vinduet når han går forbi...huff makan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå