Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Er du fornøyd eller ikke? Har litt lyst til å kjøpe til snuppa på 2 år, men vet ikke om jeg kanskje heller bør kjøpe trehjulssykkel.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Balansesykkel? Er det sparkesykkel? Jeg gjorde det slik: trehjulssykkel, tohjulssykkel med støttehjul sparkesykkel stor sykkel uten støttehjul Hadde et par ting samtidig. Han kunne sykle uten støttehjul når han var 4 år pga øving med sparkesykkel.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Min sønn har brukt balansesykkel siden han var 3,5 år. Han har trehjulssykkel i tillegg som han fikk da han var enda mindre. De må jo lære seg å tråkke på pedalene. MEN sånn ellers så er jeg veldig fan av balansesykkel!! Han sparker seg fram og renner ned bakker uten å måtte sette føttene ned! Han har balanse som bare det, og vi trenger aldri å tenke på sykkel med støttehjul:)) Nå er han 4 år. Han skal få vanlig sykkel til høsten. Vi syns det er litt tidlig nå, selv om han kan sykle. De har null oversikt.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #4 Skrevet 20. mai 2011 Altså, han kunne å sykle uten å ha ØVD på sykkel uten støttehjul pga sparkesykkelen. Slapp å springe etter å holde sykkel, da han hadde 100% balanse fra start av;) 11:43
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 1145 her igjen. han er 4,5 år nå. Har brukt balansesykkel ett år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå