Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 att jag är gravid med min nya? Jag och min ex har ett väldigt gott sammarbete med vårat barn och är goda vänner. JAg har varit sammen med min nya man i 1 år och båda har mötts många gånger och tonen mellan dom är väldigt fin. Känner ändå att jag är väldigt nervös för att berätta för min ex att jag är gravid på nytt, vill ju inte såra honom på något sätt... Några tips?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Han har vel egentlig ikke noe han skulle ha sagt? Dere er ikke sammen eller har tenkt å bli sammen, så hvorfor skulle han bli såret? Flott at dere har ett godt forhold med tanke på barnet, men det er slutt mellom dere og dere har gått videre.
AnonymeAnine Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Jeg forstå at det kan være vanskelig å fortelle... Hva med å bare si at barna deres skal få et søsken? Ikke pakk det inn, men si det rett ut.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #4 Skrevet 20. mai 2011 Jeg valgte å fortelle det rett ut til min eks.. ved overlevering av felles barn til samvær.. Jeg fortalte at jeg heller ville si det tidlig før han så det selv, eller hørte det fra noen annen... Han smilte og sa at han skjønte det da brystpartiet allerede var noget større... Han tok det pent, men sa han var glad for at jeg fortalte det selv og at jeg fortalte det såpass tidlig i svangerskapene.. Han har ikke noe med det, men av respekt for han valgte jeg å fortelle det på en ordentlig måte.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 Ja jag vet ju att han inte har med det att göra men samtidigt så tycker jag att det är svårt. Vi har väldigt god dialog och så önskar jag att det ska förbli. Jag och min kära har ju inte flyttat sammen ännu, även om vi alltid övernattar hos varandra så har vi inte tagit det praktiska steget. Så det är ju många förändringar på en gång. ush jag bara tycker det är obehagligt, men jag vet ju att han är världens snällaste och inte kommer säga eller göra något dumt, kanske just därför jag tycker att det är så svårt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå