Gå til innhold

Noen som har pusset opp/laget nytt bad her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal lage nytt bad/vaskerom i kjelleren. Noen som har gjort det her? Hva betalte dere, og gjorde dere noe selv?

Tips til sider der man ser fine baderomsløsninger. Er jo så mangen muligheter, og vet ikke helt hvor jeg skal begynne:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare si att når det gjelder bad,så skal det helst ikke gjøres noe selv,det pga hvis det skulle skje noe og det blir en forsikringssak..

Skal dere gjøre noe selv,så skal alltid en fagmann gå over det dere har gjort,for så å godkjenne det.

Får han ikke sett alt,så blir det ikke godkjent av fagarbeideren..

Skrevet

Bad kommer seg fort på 150 000-200 000

Skrevet

Vi har pusset opp bad helt fra bunnen av... Ikke mye man kan gjøre helt selv, men vi satte opp vegger og stendere selv. Resten har vi fått fagarbeidere til å gjøre. Men med diverse rabatter på rørleggere, murere og på flis og baderomsmøbler kom vi opp i 80tusen... Så dyrt er det så absolutt! Og dette var på 6kvm... så skal ikke mye til ;) LYkke til!

Gå innom forskjellige butikker, der får du se forskjellige løsninger i bruk av flis. Det er god inspirasjon!

Skrevet

Ja, tenkte på å sette opp stendere selv. Resten får fagfolk ta seg av:-)

Gjest JuniGull10 og mange drømmer
Skrevet

Da skal dere altså lage et helt nytt rom? Vi pusser opp bad, vaskerom og kjøkken nå. Vi har budsjettet med 200 000 og det ser ut til at vi fint vil klare å holde oss til den summen. Vi har handlet baderomsmøbler på salg (megaflis) og kjøkkenet på Ikea. Faren til mannen min er snekker med våtromsserfikat, så vi får mye hjelp og vi gjør mye selv, men vi har rørlegger og elektriker. Min erfaring så langt er at det er håndverkerne som gjør oppussingen dyr. Gjør det dere klarer selv og la håndverkerne ta seg av resten. F.eks: Mannen min klarer fint å legge opp det elektriske, men fordi det er våtrom og strenge regler, så tør vi ikke.. Men han strekker rør og gjør klart mye, så på den måten sparer vi inn litt.

Følg med på gode tilbud. Vi fikk f.eks. disse møblene til 4000kroner! http://megaflis.no/Moderne/Lind_diplomat_hvit_moebelsett_m_speilskap.html

Legg inn jobben på http://anbudstorget.no/?gclid=CPLI_46_9qgCFVA03godWC1CUQ . Vi fikk 3 gode tilbud.

Skrevet

Vi reiv nettopp et soverom for å utvide badet vårt.

alt (dvs. varmekabler, rør, fliser, inventar) er kjøpt nytt. Jeg har en mann i bransjen så mye er blitt gjort selv, men alt i alt har nok dette kommet på 150 000.

Egentlig er dette veldig billig når en tenkter på at badet er ca 15 kvm og badekar, to dusjer, en vegg av speil og vask/innredning er kjøpt nytt uten rabatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...