Gå til innhold

Jeg er tykk, og om jeg handler


Anbefalte innlegg

Skrevet

godteri på en torsdag eller salat på en lørdag,så driter jeg fullstendig over hva andre tenker om jeg.

Jøsses.

 

Har dere virkelig så lite å finne på om dagen.

 

Get a life

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenker om MEG, skulle det stå..

Skrevet

Signerer HI her altså.

Makan til drittmoral.

Skrevet

Jeg er heller ikke verdens slankeste og jeg handler akkurat det jeg føler for uansett om det er tirsdag eller lørdag.

Folk får passe sine egne saker.

Skrevet

Feie for si eiga dør. Før ein plaprer.

Skrevet

Ja det må du så klart drite i.Jeg er tynn og blir av og til litt flau når jeg kjøper masse usunnt som is og sjokolade...har jo med mengde å gjøre,jeg kan virkelig fråtse i helgene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...