Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 for dr.brown wideneck tåteflasker?Betalte selv 119 per. stk på apoteket, men skal selge de nå og aner ikke hvor mye folk er villig til å betale for brukte flasker........?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Brukte flasker er ikke så lettsolgte, tror jeg... Jeg ville ikke betalt mer enn max 20 kroner stykket. Men så har jeg heller aldri hatt behov for spesialflasker av noe slag og kan dermed fint kjøpe rimeligere typer nytt! Hva er opplegget med wideneck-flasker?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 ikke annet enn formen på flasken, men Dr. Brown er jo stort i USA(alle kjendiser skal ha slike flasker), reduserer kolikk(er et rør inni flaska som tar lufta bort...)...likte dem veldig godt:)(og vi hadde kolikk)
tine0810 Skrevet 20. mai 2011 #4 Skrevet 20. mai 2011 oi, er det noen som kjøper brukte flasker? hm...det ville ikke jeg gjort. Du får sjekke på finn da vettu, så ser du kanskje hva pris ligger på...(om det er normalt å selge/kjøpe brukt).
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 har ei dame som vil ha dem, men aner ikke hva jeg skal selge de for...
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #7 Skrevet 20. mai 2011 Jeg hadde en Dr.Brown flaske som var ubrukt. Ga den bort gratis til en dame her inne. Brukte flasker ville jeg enten gitt bort, tatt vare på til nestemann eller kastet. Ville ikke tatt betalt for dem og jeg ville heller ikke betalt noe for en brukt flaske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå