Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Jeg tok sjansen og bestilte en.. det tok 10 dager og så ble den levert på døra mi i går! Helt utrolig bra service! Kjolen er råflott, det er håndsydde brodderier, mange lag med bra stoff som det faktisk er kvalitet i. Heeelt utrolig, jeg er så glad. Og for hele den nydelige kjolen, inkl.frakt fra Kina og til døra mi betalte jeg 500 kroner! Anbefaler flere og kjøpe der fra om dere har tenkt på det. Jeg ble såå positivt overraska! Og hvorfor bruke så mye penger på en kjole som du bare skal bruke en gang?
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Hvilken selger/skedder brukte du?? Vuderer og gjøre det samme selv men er litt redd for og bli lurt da det også er mange useriøs der inne..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 LI XIAOPENG står det at personen heter : ) Og i mailene står det tiantianxiangshang888 Jeg var også veldig redd for å bli lurt men det gikk over all forventning!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 Jeg bestilte også fra kina,men ble en del tull, tror pakken forsvant i posten, så hun syersken sydde en ny, men da jeg fikk kjolen ble jeg kjempefornøyd! Og jeg betalte bare 700 for en kjole som hadde kostet 11000 her i norge:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå