Mamma`n til A Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Den tar så utrolig stor plass i bilen og er veldig tung. Jeg tenker at vi bør ha en vogn ekstra som tar liten plass sammenlagt (jeg har en liten bil), kan brukes fra nyfødt og som ikke koster skjorta. Hva ville dere valgt? Jeg har tenkt på en EasyWalker Sky, men den ligger litt høyt i pris som 2. vogn synes jeg. Tenkte også på Brio Sing 2010 modell, da denne er rimelig, lett og blir liten sammenlangt (?) Men har hørt at denne ikke er god å trille. Noen som vil dele erfaringer?
Maisie Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Dersom prisen er et problem, går det jo an å kjøpe en brukt vogn på Finn. Simo kombi er tung, ja. Vi solgte først vår da jeg fikk bekkenløsning og ikke klarte å trille på den lenger. Men så kjøpte vi en brukt (på Finn) for å bruke som sovevogn i barnehagen et år senere. En av vognene jeg vurderer nå, er Emmaljunga City Cross, som skal være lett og stødig på fire hjul. Så det spørs om du vil ha tre eller fire hjul på 2. vogna da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå