Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Jeg tar denne våren alle eksamner til studiekompetanse som privatist. Men når får jeg svaret? Har hatt 2 muntlige som jeg har bestått, og en skriftlig som jeg ikke har fått tilbakemelding på. Når kommer den? og de andre jeg skal ha. den siste er ikke før 6 juni. og skal jeg sende inn dokumentasjon til høyskolen som jeg har søkt til høsten?på karakterene, eller går det automatisk? eller hvordan forgår dette? Hjelp?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Du får et brev med karakterresultatene, ellers så kan du også ringe å få vite det.. Vet ikke helt når fristen for sensur er, men jeg tror det er 3 uker etter eksamen? Om du har søkt høyskole så må du ettersende vitnemål ja. Du får/eller har fått omslagsark som du skal sende vitnemålet i.. Står godt forklart på samordna opptak.. Mange kan også sende karakterene via nettet, kanskje skolen ordner det da, det vet jeg ikke, fordi jeg måtte sende i post, men vet at noen bare ordner det over nettet... Kontakt skolen eller samordna opptak så får du nok svar på det du lurer på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå