Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Hadde en gang i ungommsårene en kjæreste med skostørrelse 38. Jeg har 39. Han stjal joggeskoene min ehele tiden, og da vi gikk fra hverandre forsvant armybootsene jeg hadde lånt fra min lillesøster på 14. hehe Men seriøst... små hårete manneføtter er bare ekkelt! Litt sånn motsatt-hobbit på en måte, om du forstår. Hva synes du er ekkelt?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Menn med omskåret penis. Dessverre. Syns det er uestetisk at penishodet er nakent, føler det som om jeg selv skulle gå med kjønnsleppene brettet til side og vise fram åpningen og hele stasen.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 Mannen min er omskåret. Har bare sett han som er det jeg, trodde ikke det var så vanlig (han er ikke norsk). Jeg synes tynne legger, og generelt svært tynne gutter, er turn off. Og ellers gutter som tar solarium eller den slags. Grøss...
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 Haha, det har aldri slått meg... ;-) Men det er jo en trøst å vite når min 10 år gamle sønn minner meg om en and der han flapper avgårde i sko i str.40...
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #6 Skrevet 20. mai 2011 Hehe, herlig ! Jeg bekymrer meg for at minsten på 3,5 har stoppet helt opp på str 26... Og jeg jobbet engang med en voksen mann som brukte str 36 i sko. DET var rart.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #7 Skrevet 20. mai 2011 Hehehe! Min mann er omskåret, og det er helt nydelig! Sexy rett og slett! Små, TYNNE menn er turn off, de skal være kraftige og sterke! Menn som "sminker" seg er noe av det ekleste jeg vet!! Gutta på Paradise er så turn off der de står og tar på pudder og fikser brynene...de må gjerne være påpasselige og kanskje fjerne noen ansiktshår her og der, men sminke....der går grensa...
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #8 Skrevet 20. mai 2011 Har en på 4, jeg, som fortsatt bruker 26... Men storebroren hans, på 8, bruker 37.... Ellers så synes jeg menn med altfor mye kroppshår er ekkelt!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #9 Skrevet 20. mai 2011 00.06 hahahaha..jeg ler!! haha..off. jaja, vi er ikke alle like.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #10 Skrevet 20. mai 2011 Jeg synes lave menn er usexy og menn med fete lepper, såkalte russerlepper.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #12 Skrevet 20. mai 2011 Ja, sånne brede, fete lepper. Ikke hørt uttrykket før?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #13 Skrevet 20. mai 2011 Haha ler meg ihjel! "Fete lepper".. Haha. Jeg var sammen med en afrikaner en gang og holdte på å spy når han skulle kysse meg med de der tjukke leppene sine. Uff, det hørtes stygt ut, men det ble så veldig intenst liksom. Var ikke så forelska heller som dere kanskje skjønner. Synes det er turn off med tynne menn, menn med dårlig hygiene, bittesmå føtter (ja ser den! Er veldig fornøyd med samboers 42.), liten pikk, stygge klær.. Hehe. Er visst kresen.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #14 Skrevet 20. mai 2011 Føler meg fornærmet på min manns vegne - han er IKKE ekkel, selv om han bare bruker 41-42 i sko!!! Så DET så!! Selv syns jeg skallethet er ganske lite tiltalende. Og fryktelig hårete kropper. Veldig, veldig tynne "guttete" kropper på voksne menn. Og pløsete mannfolk (heller "stappa" enn pløsete!!) Lite tiltalende, som sagt.... men ekkelt? Nei, tror det skal mye til før jeg synes at noe generelt sett er ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #15 Skrevet 20. mai 2011 41-42 er ikke så lite det da. Men en stor, voksen mann med 38 er lite!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå