Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Det koster en forume og ta førerkorte, må betale for å registrere en bil på ditt navn, må betale årsavgift hvert år, bilforskiring også må vi betale for den store dritten bomringen. Faen ta den som fant på det!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Mot!!!!!!! Vi må passere bompenger uansett hvos vi skal, men lage det vi trenger, som fks rassikring, nei det gidder de ikke!!! Så da driver vi å finansierer bredere og finere veier til noen andre. Vi bruker ikke de veiene en gang!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 Faen ta den som fant opp norsk rettskrivning også, ikke sant HI? Heia FrP!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #5 Skrevet 19. mai 2011 Jeg har alltid innbildt meg at jeg er for skatter og avgifter og sånn, men etter at jeg tok lappen og fikk meg bil, fant jeg ut hvor dyrt det er. 50000 kroner for å ta lappen (jeg bestod på første forsøk), mange tusen i avgifter hvert år, bompenger på 200 kroner per dag for å komme meg på jobb (bor på landet), pluss bensin pluss pluss pluss. Holder på å vri ørene rundt på arbeiderpartipappaen min til tider for han maser sånt om hvor fint vi har det her i velferdsstaten. Er selv på grensen til å stemme frp.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #6 Skrevet 19. mai 2011 Vet du hva 22:33? Når jeg blir sint så bryr jeg meg ikke om rettskriving. HI
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #7 Skrevet 19. mai 2011 Oi det kunne jeg har skrevet selv... Har det helt likt
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #8 Skrevet 19. mai 2011 Får 13 år siden kjøpte jeg en ny bil, den kostet 256000 kr, 134000 av de var avgifter. Det jeg alltid har stusset over er hvorfor det koster rundt 1000 kr å registrere bilen første gang, mens skal du selge den en stund etter koster det mange tusen. De slipper jo da å lage alt på nytt. For ikke å ta bensin prisene........ Klart jeg er mot bompenger, de håver inn nok på bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå